Gjør hatten ny på 1-2-3!

I dag vil jeg tipse dere om et veldig enkelt triks. Dere vet jo hvor dilla jeg har fått på å bruke hatt den siste stunden. En hatt kan gi det lille ekstra til ethvert antrekk, og er det perfekte tilbehør.

Men det er jo litt kjedelig at hatten ser helt lik ut hele tiden. Så for å gi den en ny look, kjøpte jeg inn en sølvlenke på Panduro, som jeg tilpasset hatten, og festet på. Smart eller hva? Man kan godt sy fast lenken, men jeg valgte å ikke gjøre det, sånn at jeg kan velge om jeg vil ha den på eller ikke.

PS: Har du et gammelt kjede med lenke som er lang nok, kan du godt bruke det 🙂

14 kommentarer
    1. Hei. jeg lurte på om du kunne hjelpe meg? jeg har mistet lysten til å trene. jeg trener selv om jeg ikke har lyst. jeg hater å trene alene. jeg er lei av all musikken jeg hører på trening, og finner ingen ny musikk. hvordan kan jeg få motivasjonen tilbake? jeg har ikke så mange venner, egentlig bare bekjente jeg snakker med av og til. men ikke mer. jeg har blitt likegyldig til alt. vil bare ligge å spise og se film hele dagen. har ikke trent på 2 dager nå, og så får jeg dårlig samvittighet. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre 🙁

    2. ops, det ble litt harry? Eller kanskje det bare er meg. Synes hatter er finest når de er minimalistiske og elegante… Hehe- “men smaken er som baken”, som alle sier!
      Du er likevel en av få jeg synes kler hatter! Jeg selv kunne aldri i verden gått rundt med noe slikt på hode, bare fordi jeg ikke kler det.

    3. Hvor er den beige/hvite skinnjakken du hadde over den blå kjolen på 17.mai fra? den var såå fin<3

    4. Smart! Har en slik hatt selv, og synes den er veldig fin! Dessverre er det så mange som har dem nå, slik at jeg føler meg ikke spesielt spesiell når jeg går rundt med den. Kanskje din idé er løsningen? Har akkurat kjøpt syom boka til Jenny Skavlan, og har masse inspirasjon til akkurat det du gjorde nå. Skal addere hatte-ideen til lista mi.

    5. Du er så pen! Du er så flink til alt! Alt det du legger ut skjønner jeg og syns ikke noe er overdrevent.:) Din stil er bare helt wow! Smiler hele tiden når jeg ser et bilde av deg:):) Syns du er pen uten sminke, din kropp er drømmekroppen! Du har så god selvtillit. Jeg leser ALT det du skriver i bloggen din jeg ser på bildene dine. Jeg liker dem også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg