Spennende tid fremover!

I går hadde jeg en veldig koselig 17. mai feiring med familien min. Jeg var først en tur i Drammen med kusinen min Eveline, og så på russetoget. Husker selv da jeg gikk i russetoget for et par år siden. Det var så utrolig morsomt! Hoppe og danse rundt i toget, mens man er godt brisen og man feirer at man er ferdig med videregående. Det føltes bra det. Og jeg er sikker på at de som gikk i russetoget i går, var like glade!

Etter russetoget dro vi hjem til foreldrene mine en tur. Nå som jeg bor i Oslo får jeg ikke sett de så ofte lengre. Så da prøver jeg å alltid komme innom en tur når jeg har mulighet. Var jaggu på besøk helt til kl 23. Det tror jeg er det seneste jeg har vært hjemme i Hokksund på nesten et år (med unntak av julen da jeg var hjemme et par dager, hehe). Så jeg og søsteren min fikk skravlet skikkelig sammen igjen, om alt fra gutter til bloggjobb til fremtidsplaner. Deilig å snakke med noen som kjenner meg så godt som søsteren min om slike ting. Det er noe veldig spennende som skjer nå snart, men jeg vil ikke avsløre det helt enda. Men det var veldig godt å få luftet litt tanker med søsteren min om det som skal skje. 

Nå skal jeg sette igang med å planlegge ukens blogginnlegg, avtaler og møter. Så hvis det er noe du vil at jeg skal skrive om her på bloggen, er det bare å rope ut. Eller, skrive i kommentarfeltet. Haha 🙂

18 kommentarer
    1. Eneste jg misliker med bloggen din er at du er så sykt hemmelighetsfull. Det er forståelig at det sikkert er mye du ikke kan si pga ditt og datt. Men heller la vær å nevn dt. Det at du alltid skal være så hemmelighetsfull resulterer i mindre lesere. Et tips: la vær å skriv om du noe du Ikkke kan skrive på bloggen:)

    2. Ååååå gleder meg sånn til du sier det som skal skje😊😊😊☺️😄
      Kan du skrive om hva du har i treningsbagen?? Eller om hvordan det er å bo i kollektiv?????

    3. Anonym: dette kommer jeg til å avsløre om noen få dager 🙂 når det kommer til hendelsen som skjedde for en stund siden, gjorde den at jeg måtte gå noen dager uten å blogge og derfor ville jeg skrive hvorfor jeg ikke blogget. Prøver alltid å være så åpen jeg kan være her på bloggen 🙂

    4. Kan du skrive et innlegg om reviews, og forklare hva du mener om diverse produkter du liker og hater:)

    5. Kan du lage video om hvordan man kan posere på bilder? Eventuelt hvordan man ikke skal posere? Og litt om hvordan antrekks bilder, konfirmasjonsbilder osv skal tas. Hadde vært helt supert

    6. Kan du skrive om hendelsen som skjedde med deg for noen uker/måneder siden?
      Jeg skjønner at du ikke vil si det men jeg lurer så og det tror jeg mange andre også gjør😊

    7. Hei Stina! 🙂 Elsker bloggen din! 😀 Å spesielt treningsvideoene dine! Kunne du laget en video med gode tøyeøvelser? 🙂 Å evt et innlegg om hvordan man lager et godt kostholdskjema som er lett å følge? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg