Den perfekte hverdagskjolen!

Jeg elsker å bruke kjoler, men jeg bruker det nesten aldri ti hverdags. Hvorfor ikke? Fordi nesten alle kjolene jeg eier passer kun til fest, og virkelig ikke til hverdags.. Så da blir de alltid hengende i klesskapet, og blir brukt en sjelden gang iblant. Jeg har lenge hatt lyst på noen kjoler jeg kan bruke til hverdags. Nå som sommeren er på vei, er det jo mye bedre å bruke en fin hverdagskjole, enn jeans. For jeans kan man jo bruke hele året!

For en ukes tid siden klikket jeg meg innom Nelly, og fant den perfekte hverdagskjolen, og klikket den hjem med en gang! Jeg ble helt forelsket i den da jeg endelig fikk prøve den. Altså, det er nesten så jeg får litt Kim Kardashian rumpe jo! Eller.. Kanskje ikke helt så stor. Men den fremhever formene mine på en helt fantastisk måte, uten at det blir for avslørende. Helt perfekt! I tillegg er den stretchy i stoffet, så den er kjempe behagelig å ha på. Noe som er viktig når man skal bruke den til hverdags. På bildene under har jeg brettet den litt opp, siden jeg er så lav. Så den er egentlig litt lengre, enn på bildene. Så hvis du er høy, så passer den til deg og 🙂

Kjolen finner du HER, og skoene finner du HER (affiliatelinker)

32 kommentarer

Siste innlegg