5 Fantastiske instagram kontoer!

Når det kommer til instagram er jeg alltid veldig kresen med hvilke kontoer jeg følger. Jeg følger kun kontoer som virkelig gir meg inspirasjon. Å finne nye instagramkontoer som inspirerer kan være vanskelig noen ganger, og tipper jeg rett er ikke jeg den eneste som alltid er på utkikk etter nye kontoer jeg kan følge. Derfor vil jeg tipse dere om 5 forskjellige instagrammere som du kan følge! 

 

@marinamcavoy – Her snakker vi flette inspirasjon!
Masse bilder og videoer der hun viser forskjellige nydelig hårfletter. 

@fullyrawkristina – Hvis du trenger inspirasjon til sunn snacks, er dette stedet!
Her bugner det over av fristende frukt og grønnsaker. 

@camilla_akerberg – Denne jenta er fitspo til de grader! 

@ekaterinakoba – Denne dukkelignende skjønnheten fra Belarus, er selfie inspo til tusen! 

@janni – Denne svenske bloggeren poster mange inspirerende antrekk, treningsbilder og glimt av hverdagen hennes. Absolutt verdt å følge!

Har du noen gode instagramkontoer å anbefale?

15 kommentarer

Siste innlegg