Dress like me!

I det siste har jeg sett noen bloggere legge ut “dress like me” innlegg, og jeg har hele tiden tenkt, så utrolig genialt og morsomt! Veldig ofte når jeg legger ut antrekksbilder er det ikke alle plaggene som man kan klikke hjem, eller som i det hele tatt er til salgs lengre, og det er jo ganske kjipt!

Derfor har jeg valgt ut tre antrekk som jeg har funnet enten helt like plagg, eller lignende plagg, som dere kan klikke rett hjem 🙂 Smart eller hva? Fortell meg gjerne om du liker slike innlegg, så skal jeg prøve å lage det oftere fremover! 


Jeans – HER  // Solbriller – HER  //  Sko – HER  //  Body – HER  //  Cardigan – HER

 


Jeans – HER  //  Veske – HER  //  Blazer – HER  // Sko – HER  //  Hatt – HER  //  Topp – HER

 


Skinnjakke – HER  //  Topp – HER  // Jeans – HER  //  Smykke – HER  //  Sko – HER

 

Hvilket antrekk liker du best?


21 kommentarer

Siste innlegg