Siden sist @Snapchat

Først og fremst må jeg bare si wow! Det er så gøy at 7000 av dere følger meg på snapchat! Blir så glad når jeg får søte snapchats av dere. Dere er så gode ♥ Har så lyst til å gi dere en stor klem! Siden jeg har to kontoer på snapchat, en privat og en offentlig blir det litt hulter til bulter med hvor jeg får publisert bilder. Så derfor syns jeg det er gøy å lage en liten “siden sist @snapchat” oppsummering en gang i måneden. 

På den offentlige snapchaten min prøver jeg å oppdatere med litt uhøytidelige bilder, som er litt in-the-moment. Legger også ut litt videoer, gjerne hvis jeg er på eventer! I tillegg prøver jeg å legge ut et lite bilde hver gang bloggen er oppdatert, så dere lettere får med dere når jeg har blogget! Legg meg gjerne til på snapchat @stinablogg, og send meg en søt snap så blir jeg veldig glad ♥


Litt fra snapchat den siste tiden!



Hva syns du er morsomst å se på snapchat?

8 kommentarer
    1. Kan du lage en ‘A day in my life’ video til en onsdag?<3 Ville vært gøy å se hva nydelige deg gjør på en dag!👈🏻✨

    2. wow glatulere med over 700 følere på snapcat og du skem fin blogg og skem fin he på inst og på blogg og fb
      ønsker nydlig håre mitt og mye fine bilde <3
      elsker vido og alt vido og bilde over alt osv..<3

    3. Stina 🙂 lurte på hilket objektiv du bruker når du filmer, og om du bruker noen ekstra lys når du filmer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg