Syk blogger..

Å ha på seg shorts og sandaler natt til 1 mai var visst ikke like smart allikevel. Nå skal det sies at jeg trodde at vi kom til å være inne, og ikke på et ute-utested. Så da gikk det litt galt! Allerede på fredag var jeg ganske dårlig, og formen har bare blitt verre siden da. På lørdag og søndag var det aller verst, og jeg var helt i febertåka. De siste dagene har jeg tatt det så knusende med ro, for å prøve og bli frisk så fort som mulig. Så da har jeg sovet helt ekstremt mye. 

Det som er så “morsomt” når jeg sover et par timer av gangen, er at jeg tror at det jeg drømmer faktisk har skjedd når jeg våkner. Så veldig mange ganger har jeg måttet minne meg på at “nei, det kommer ikke svære dinosauruser og tramper utenfor leiligheten din”. Utenom å sove helt ekstremt mye, har jeg prøvd å spise litt ekstra med mat. Selv om det er ganske vanskelig når man har den febersmaken i munnen, og nesten uansett hva du spiser, så smaker alt dritt. Urgh, ikke lett å være syk! Fremover skal jeg bli flinkere til å passe på helsen min igjen! Blir full vinterdress på meg neste gang jeg drar ut på byen. Haha! 

 

29 kommentarer

Siste innlegg