Ville tilstander på byen!

I går dro jeg ut på Sollihagen med en god gjeng jentevenninner! Har ikke vært der før, men har jo hørt veldig mye bra om stedet, så da måtte det virkelig sjekkes ut. Det var ikke bare jeg som var der for å si det sånn, for det var så stappfullt der at man stod som sild i tønne.

Men det var mye bra mennesker, bra dj og veldig bra liv, så dit skal jeg igjen for å si det sånn! Fikk danset masse med jentene, og jeg hadde det veldig gøy. Og det beste av alt, jeg drakk nesten ikke. Så formen i dag er veldig bra! Selv om jeg kjenner at jeg begynner å bli småsyk da. Kanskje ikke heeelt smart å slenge på seg shorts enda?

Nå har June og jeg nettopp våknet etter en lang powernap, og magene våre rumler helt hinsides. Så nå blir det ut og spise litt dagen derpå burger! Håper dere fikk en like fin natt til 1. mai feiring som jeg hadde! ♥

10 kommentarer

Siste innlegg