DIY: Headsett

Hei hei dere!

I helgen kom jeg over et morsomt DIY prosjekt på Pinterest. Prosjektet var veldig enkelt, og resultatet ble veldig fint! Idèen er headsett med perler. Enkelt, og genialt! Det pynter opp headsettet så utrolig mye! I tillegg slipper man at det skal knyte seg sammen. Og jeg tipper jeg ikke er den eneste som står minst 10 minutter for å knyte opp headsettet, hver eneste gang jeg skal bruke det? Det slipper jeg nå! 

Det eneste du trenger for dette prosjektet er et headsett, en saks og perler. Jeg kjøpte mine perler på Clas Ohlson. Der kostet det 49,- kr for en nokså stor pakke, med pastellfargede perler.

Slik gjør du:

– Begynn med å sortere perlene i forskjellige hauger etter farge. 

– Bruk saksen til å klippe langs perlen. 

– Deretter bruker du saksen til å få perlen til å sprike, også legger du headsettet over spriket, og tar vekk saksen slik at perlen nå er på headsettet. 

– Tips; det kan være smart å følge et mønster på perlene, slik at det ser fint og ryddig ut 🙂

Fikk du lyst til å gjøre dette med ditt headsett?

26 kommentarer
    1. Må innrømme at jeg ikke har så lyst til å gjøre dette med mitt headsett. Er ikke veldig til DIY-menneske, bortsett fra PC-bygging da 🙂
      Men ditt headsett ble fint 🙂

    2. Hei Stina! Digger deg og har fulgt bloggen din i to år nå, vil bare si at jeg elsker at du varierer innleggene dine og ikke bare har hverdagsinnlegg for eksempel. Du sier jo at du skriver ned ideer til innlegg og sånt i notatboken din. Jeg har litt lyst at du skal blogge om dette, så hvis du ikke allerede har det i boken din så kan du kanskje skrive dem ned nå og blogge om de senere.
      Du kan lage innlegg om: hva du vanligvis har på handlelisten din og hvilke matvarer du alltid må ha i kjøleskapet, full hair-rutine der du viser hvilke produkter du bruker i håret ditt og hvis du har noen spessielle måter og style håret ditt på, 5 enkle motivasjonstips til å begynne og trene, topp 10 spisesteder i oslo, hvordan få en bedre klesstil, steg for steg hvordan du stiller inn kameraet ditt, poseringstips og sånt.
      Håper du har lest hele kommentaren og at du ikke ble sur siden jeg sier hva jeg synes du burde blogge om. Hilsen ei jente som er en stor fan og synes at du er flink og blogge +at du er superpenperfekt:))) elsker deg

    3. det var en veldig god ide, kanskje jeg også skal gjøre sånn så jeg slipper å knyte opp hele tiden:)

    4. Stina du er så kreativ jeg elsker både deg og videoene dine og bildene. Du er en min favoritt blogger. Du er BEST😃

    5. Jeg prøvde leppeskrubben du la ut her for en stund siden, den funket veldig bra 😀 Takk for tipset<3

    6. Åå, det gjorde jeg for noen år siden! Det hjelper virkelig, for headsettet krøller seg ikke sammen i tillegg til at det ser bra og sommerlig ut!:)

    7. Åhh har sett så mange som har hatt sånn men aldri skjønt hvordan man får på perlene, men dette er jo bare supert 😀

    8. Mamma har gjort sånn på sine siden alle i familien har likt headsett.. Søstra mi har tilogmed tatt rosa teip(som hun har på drillstaven sin) på ladern sin sånn at hu ser forskjell.. Men det man også kan gjøre om man er ekstra kreativ er å bruke ledningen i et makrame smykke, da blir den også mye kulere! 😀 Vurderer faktisk å gjøre den perle DIYen selv, eller den med makrame, men får se da.. Jeg eier ikke tålmodighet på sånne ting.. Haha..
      Ha en strålende 1 Mai da, Stina! 🙂 Kan forresten sende deg snap av den ladern til søstra mi.. Har den her, siden jeg tok feil når jeg var med hu sist 😛 haha

    9. Det så kult!jeg har sett mange som har gjort det,
      For jeg er en som elsker og lage ting nesten hele rommet mitt er fult av ting!

    10. Hei Stina! Jeg ville bare spørre deg om en ting.. jeg sliter veldig med at jeg skal prøve å gå ned i vekt men det ender opp med at jeg sitter å gomler sjokolade på en tirsdag… det er veldig dumt synes jeg. når jeg leser bloggen din tenker jeg nei nå! nå skal jeg bli sunn. men jeg klarer det ikke. det er ikke det at jeg er overvektig tror jeg, det er bare det at jeg vil bli litt tynnere fordi mange av de andre jentene på min egen høyde er kjempe fine og tynne og små. men likevel er de på min høyde. en jente er høyere enn meg men likevel veier jeg mer enn henne. så ja, jeg lurte på om du hadde noen tips på hvordan jeg kan slutte å spise godteri og bli litt sunnere. jeg bor på svalbard så det er jo veldig kaldt her så jeg kan jo ikke gå ut i treningstøy å løpe 5 km hver dag heller… det er bare når det er varme sommer dager. det er veldig dumt. det er bare i midten av juni og juli at det er varmt nok. så ja, jeg bare lurte på om du hadde noen tips til hvordan jeg kan bli litt sunnere.<3 ps: jeg elsker bloggen din og har fulgt den og youtube kanalen din i 2 år nå<3
      hadde satt stor pris på om du hadde svart på denne kommentaren<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg