Norge = Syden?

Altså.. Hallo! Jeg er så lykkelig over at det  endelig er sommer-vibber! Det virker som om vi hoppet rett fra vinter til sommer på en uke. Shortsvær i april, det er ganske sjukt! Det er nesten så det frister å ikke dra på noe sydentur i år. Kun fordi det er så bra vær her hjemme i Norge. Det har i alle fall vært det de siste par årene, så da krysser vi fingrene for at det blir slik i år også! Syden kan jeg heller dra til på vinteren. Det er jo da man TRENGER å komme seg unna kalde Norge.. Er dere ikke enige? Men et par storby ferier blir det nok. Litt shopping ferie er jo aldri feil! Hehe 🙂

Men over til noe helt annet. I dag var jeg innom en av TL’s salonger på Ulven, i Oslo for å fikse neglene mine (sponset behandling). Har gått hos Elisabeth en stund nå, og jeg er så fornøyd! Hun legger akryl over mine egne negler, og det blir så fint! I tillegg holder akrylen mye bedre på neglelakk, enn hva mine vanlige negler gjør, så jeg har endelig fått litt neglelakk dilla! Nå er det bare godt over 100 lakker som må brukes opp.. Haha..

Hvis du ønsker like fine akrylnegler kan du gå inn på TLsalongene.no, og bestille time! Tlf nr, email og addresse ligger nederst på hjemmesiden dems 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg