Nye innkjøp!

I dag skulle jeg egentlig bare kjøpe et glass til det forrige innlegget.. Men tror dere at jeg klarte å dy meg når det var salg på både Bik Bok og Cubus? Å neida! Så da ble det litt nye klær, og en del stæsj til bloggen! Stæsjet til bloggen gidder jeg ikke å vise. Siden det er litt mer “backstage” ting. Men klærne må jeg bare vise dere! 

Bustier – Cubus

Topp – H&M

Topp – Bik Bok

Kjole – Cubus // Hatten husker jeg  dessverre ikke hvor er fra, men den er det lenge siden jeg kjøpte! 

Noen av innkjøpene du selv fikk lyst på? Kjenner jeg hopper av glede over at det snart er sommer. Da skal jeg leve i shorts og kjoler! Ser det for meg allerede! Sitte i Frognerparken med gode venniner, grille, ta en øl eller to, høre på Idyll. Folkens! Nå er jeg så klar for sommer! 

27 kommentarer
    1. ÅÅrh jeg så også på den BHen, men de har jo ikke “lettere” unormale størrelser på Cubus!.. Bruker 65G og da er alle bher så DYRE? Du er heldig Stina!

    2. Hei! Klærne var veldig fine på deg!
      For noen dager siden møtte veninna mi deg på en butikk i oslo, men hun torde ikke å si hei eller spørre om et bilde fordi hun ble så Starstrucked! 🙂
      Vi bor i Bodø og elsker bloggen og videoene dine! Du er en utrolig motivasjon og et fantastisk forbilde som oppfordrer alle til å være sunnere:)

    3. Utrolig fine innkjøp! Har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til sommeren nå. Gleder meg til sene grill kvelder sammen med gode venner til langt på natt, er jo det beste som finnes 😀

    4. Åååå nå fikk du meg til å glede meg til sommeren! Har faktisk allerede bestemt meg for å kjøpe bustieren på bilde nr 1, for noen dager siden, så kjekt å se den på deg, hvordan den sitter på 🙂

    5. Hei Stina! Jeg lurte bare på om- Når du startet å blogge, hva var det første innlegget ditt da? Var det kansje noen blider? Videoer? Eller litt om deg selv? Følger med på bloggen din! Forresten beklager for att jeg sendte denne meldingen litt tidlig. Du inspirerer meg, Stina!Fortsett med det! Super fine klær forresten:)!

    6. Kjolen var NYDELIG på deg 🙂
      Jeg lurer bare på en ting… At jeg har brukt tapeextensions i 2 mnd nå, og tok de ut for noen dager siden. Men det sitter igjen tape i håre mitt på noen plasser… Noen tips til å få det ut? 🙂

    7. …: Jeg tenkte å svare på den 🙂 Derfor tok det litt lengre tid før den ble publisert! 🙂 Syns forresten at Cubus har ganske godt med variasjon når det kommer til størrelser. Bruker selv 65D, noe som er nesten umulig å finne på alle andre butikker enn cubus 🙂

    8. Kjente nå at jeg skal kjøre å se på bustiern fra Cubus og toppen fra Bik Bok, de var utrooolig fine! 😀
      Også må jeg bare si: TUSEN TAKK for at du er et slikt sunt forbilde for unge jenter ( og eldre jenter, men nå er det de yngre som gjerne fort lar seg påvirke av medier) og viser at det ar faktisk helt greit å kjøpe klær fra vanlige butikker som Bik Bok, Cubus, H&M osv… og at man ikke MÅ handle det dyreste av det dyre hele tiden!! I tillegg er du en stor inspirasjon til et sunt liv med sunne verdier. Og jeg er så utrolig glad for at det finnes bloggere som ikke bare henger seg opp negative kommentarer, og virkelig ikke tar ansvar når det kommer til hvem som leser innleggene deres. Du er et sunt forbilde for dine lesere, og jeg håper du ser at du bidrar med mye positivt til mange 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg