Slutt å syns synd på deg selv!

I dag våknet jeg opp enda mer støl enn jeg var i går. Altså, i går trodde jeg virkelig at jeg ikke kunne bli mer støl. Men der tok jeg dessverre feil.. I dag har jeg vært så støl at jeg såvidt har klart å stå oppreist. Kombinasjonen av boksing på fredag og intervaller på lørdag har virkelig tatt kverken på denne kroppen! Men istedenfor å sitte inne å syns synd på meg selv, tok jeg heller og gikk en tur ut i Frognerparken. Gikk i en liten time, og det hjalp virkelig på stølheten! Det verker fortsatt i hele kroppen, men nå verker det mye mindre. Hehe! Sol og frisk luft var heller ikke vondt for sjelen! 

Dagens tips: Gå en tur ute i solen! Det gjør godt for kropp og sjel! Og her i Norge vet man aldri når den titter frem igjen 😉

 

11 kommentarer
    1. Fine bilder og veldig bra skrevet<3 en gang i gym timen hadde vi styrke og dagen etter komm jeg meg nesten ikke opp av senga og det var regn vær.
      P.S: hvorfor vil du ikke følge meg tilbake jeg følger deg og elsker bloggen din 🙂

    2. Så herlig 🙂
      Her blir det trening nede på treningsenteret 😛 Er så heldig at jeg bare trenger gå ut døren å inn en annen dør for å komme meg på trening 🙂
      Her er solen borte enn så lenge 🙂
      Men det er faktisk sant, når det er knall vær i Oslo så er det skikkelig fælt vær her i Tromsø 😛

    3. hei mange ganger når jeg går hjem fra skolen får jeg vondt i det ene benet( ikke det samme benet) hva kan dette bety? jeg lurer også på om du kan legge ut en room tour video? ps! leser bloggen nesten hver dag.

    4. Sykt fine bilder💗💗
      Elsker bloggen din💗
      Hvordan blir du så pen?😍😍
      Du er i allefall flink i det du driver
      Med har sett alle videoene dine på YouTube
      Nesten blitt en hobby😅😚

    5. Åh, det såg fantastisk godt ut! Fristet veldig med en slik luftetur i sola nå, men jeg jobbet fra 12-19 i dag, så den tuen får jeg heller ta en annen dag :)Var på trening i dag tidlig da, så det får være bra, hehe. Flink du er som går på tur! Veldig fine bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg