New in from Nelly

I stad var jeg innom posten og hentet en pakke fra Nelly, med litt klær jeg bestilte for noen dager siden. Er alltid like spent på å se om tingene passer, når jeg bestiller. Men Nelly er alltid veldig flink til å ha klærne i “riktige” størrelser. Sånn at de ikke er en stor eller liten small, men en faktisk small. Hvis du skjønner? Så klærne passet helt perfekt, og jeg er så fornøyd med de! 

Denne kjolen hadde jeg i svart fra før av, og jeg har brukt den så mye. Så da måtte jeg ha den i en farge til! Kjolen har veldig god stretch, så den sitter veldig fint på kroppen, også koster den kun 299,- kr! Kjolen kan du kjøpe HER

Ny topp og bukse. Toppen finner du HER og buksen finner du HER

Nye sko! Til tross for at de er nokså høye var de veldig behagelig å gå på! Skoene finner du HER.

Klærne er ikke sponset. Så de har jeg kjøpt fordi jeg selv ville bruke de 🙂

Men linkene er reklamelinker!

 

35 kommentarer

Siste innlegg