Vår-Lykke!

Wow, så sinnsykt fint vær det har vært i Oslo i dag. Da jeg var ute og tok antrekksbildene tidligere i dag, ble jeg helt overfylt av vår-lykke! Dette kan jeg virkelig leve med! Akkurat nå er jeg hjemme hos foreldrene mine en tur. Måtte kjøre hjem bilen jeg lånte i går. Det var så deilig å kjøre bil i solen og med god musikk på. Det får meg nesten til å savne det å kjøre bil. Men jeg liker kollektivt bedre, spesielt siden det er så kort mellom steder i Oslo. 

Nå skal jeg snart ta toget hjem igjen, men først vil jeg vise dere dagens antrekk! Følte meg så mye mer inspirert til å sette sammen antrekk i dag, etter at jeg fikk den nye garderoben min. Stor tommel opp for det! 

Bik Bok – Vest, øredobber og genser

H&M – Tightsbukse

Ukjent – Armbånd og sko

CMYK – Klokke

27 kommentarer

Siste innlegg