Sommerkroppen 2015?

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en god økt på gymmet. Var i ganske dårlig humør tidligere i dag, men det endret seg fort etter at jeg hadde løftet litt vekter. Det er helt utrolig hvor mye det hjelper å trene. Det gjør meg alltid i godt humør! Nå som det snart er sommer kommer jeg til å bli ekstra nøye med treningen og kostholdet. Viktig at sommerkroppen 2015 blir bra, eller hva? Haha! 

Neida, jeg gidder ikke å henge meg så altfor mye opp i det. Å være sterk og ha en  god helse er like viktig på sommeren som på vinteren. Så til dere som begynner å få helt krisetanker om at det kun er to måneder igjen til juni. Slapp av! Tren og spis sunt hele året, og kos deg litt ekstra når du selv måtte ønske det! 

Uansett, slik ble dagens økt:

Brystpress på skråbenk:
8 kg * 8 reps  ->  10 kg * 8 reps  ->  10 kg * 8 reps

 

Roing med manual:
14 kg * 8 reps  ->  16 kg * 8 reps  ->  16 kg * 8 reps

 

Bicepscurl med manual:
8 kg * 8 reps  ->  8 kg * 8 reps  ->  8 kg * 8 reps

 

Arnold press:
6 kg * 10 reps  ->  6 kg * 10 reps  ->  6 kg * 10 reps

 

Strake benløft:
25 reps

 

5 min på tredemølle, med 12 incline og 6 speed. 

Har du trent i dag?

30 kommentarer

Siste innlegg