På min ønskeliste!

Nå teller jeg ned dagene til jeg får lønning, for da skal jeg bestille masse fine ting hjem fra Nelly. Kjenner garderoben min skriker etter en oppfriskning, og det skal den få! De har jo så sinnsykt mye fint på nelly, og til mye billigere priser enn i vanlige butikker, så da er det best å kjøpe der! Spesielt når jeg skal handle inn en god del nye ting. Utvalget på nelly er også til å dø av. Altså, her snakker vi noe nytt hele tiden! Hundrevis av kjoler, topper, sko, treningsklær. Hva mer kan en jente spørre om?

 

// reklamelinker


Kjole – HER  //  Bukse – HER

 


Tights til venstre – HER  //  Tights til høyre – HER 


Sko – HER  // Veske – HER  // Blomstertopp – HER, Blomsterskjørt – HER  //  Hvit kjole – HER


Rød kjole – HER  //  Topp – HER  //  Sko – HER 

 

Fant du noe du likte?

18 kommentarer

Siste innlegg