4. Plass på blogg.no!

WOW! Innlegget jeg skrev i går “10 tegn på at han er en player” falt virkelig i smak hos dere, og ikke minst tusenvis av andre mennesker. Jeg hadde virkelig ikke trodd at så mange ville lese det. Men med over 20’000 innom i går, og over 33’000 innom så langt i dag, er det ingen tvil om at dette er noe dere er interessert i. Som jeg skrev i innlegget har jeg brent med selv noen ganger på playere, og jeg tipper jeg ikke er alene. Jeg skulle ønske jeg hadde lest disse rådene for noen år siden, før jeg falt for et par drittsekker for mye, hehe! 

Sheinside – Jakke // WOW – Bukse

Rayban – Solbriller // H&M – Genser

Choies – Kjede // New Look – Veske

Primark – Sko // CMYK – Klokke

Nå skal jeg fortsette på et par spennende bloggprosjekter. Ha en fin dag videre, så blogges vi senere ♥

60 kommentarer

Siste innlegg