Oppskrift: Jordbær og Mango smoothie!

Har dere snødd bort? Da jeg så ut vinduet på morgenen i dag fikk jeg helt sjokk! Plutselig var det kommet masse snø. Jeg er kjempe glad for at snøen er tilbake, for jeg er ikke klar for å pakke skiene bort helt enda. Gjett om jeg skal stå masse på ski i påsken! Kjenner jeg gleder meg til snøen får lagt seg, og løypene blir preppet. Det blir gøy det! 

I dag fikk jeg lyst på en frisk og god smoothie til lunsj. Så da tok jeg litt frukt og bær fra kjøleskapet og fryseren, kastet det oppi blenderen, og resultatet ble en nydelig smoothie. Siden den ble så god må jeg dele den med dere! Har fått med meg at dere også er glade i sunne godsaker, så da burde dere teste ut denne godsaken!

Det jeg brukte var en halv mango, noen ferske jordbær jeg hadde liggende igjen, en halv appelsin og en neve frosne jordbær. Elsker å bruke mango i smoothier. Det gir en fylde og søthet som er helt fantastisk!

– Håper det smaker ♥ – 

15 kommentarer

Siste innlegg