Vinn solo-goodiebag!

// annonse

Her om dagen fikk jeg masse solo stæsj levert på døra. Gjett om jeg er klar for påsken nå! Nå håper jeg nesten på snø igjen, sånn at jeg kan stå på ski og ha på meg solo genseren min! Klar for påsken er jeg uansett 🙂

Hvis du vil vinne masse solo stæsj bør du følge med nå! Solo har nettopp lansert en konkurranse der du kan visse masse solo stæsj, og få gratis solo. Hvordan? 

– Last ned solo-goodiebag appen på telefonen din (helt gratis selvfølgelig). Du finner den til iPhone HER og for android HER.

– Hver gang du ser solo reklamen på tv, bruker du appen til å konkurrere om å vinne de kule premiene! Du får beskjed med en gang om du vinner eller ikke. Vinner du blir produktene sendt ut til deg med en gang. Hvis du ikke vinner, får du solo cash. Solo cash kan du bruke til å få gratis solo. 1 solo koster 10 solo cash.

– Hvis du vil forbedre vinnersjansene dine kan du følge solo på facebook og på snapchat @solosoftdrink

Lurer du på hvilke premier du kan vinne? Ta en titt på videoen under, for å se alle de kule premiene! 

 

22 kommentarer

Siste innlegg