Boyfriend jeans and Michael Kors

Før jeg stakk på møte i går, rakk jeg og ta litt antrekksbilder. Dere har jo etterspurt det en del i det siste. Så hver gang solen titter frem, prøver jeg å skynde meg ut meg kameraet. Må le litt av hvordan været er om dagen. Den ene dagen er det kjempe varmt og endelig vår, og dagen etter er det full snøstorm. Altså, hva skjer med det? 

Michael KorsVeske

SheinsideJakke

Primark – Sko

Bik Bok – Topp og smykke

Rayban – Solbriller

JunkyardBukse

Uansett, nå har jeg allerede fått unnagjort masse regnskapsjobb og mail svaring. Litt backstage jobb som ikke er like glamorøst akkurat. Men det må jo gjøres det også! Viktig å holde orden i sakene når det kommer til regnskapet på bloggen. Vil virkelig ikke ende opp som x antall andre bloggere som har fått skattesmell, og som har blitt tatt for skattesvindel. Det må jo være så kjipt, og ikke minst flaut!

Men men, nok om sånt. Nå skal jeg spise litt lunsj, også skal jeg begynne på litt innlegg som kommer senere i dag! Blogges senere ♥

26 kommentarer

Siste innlegg