Tilbake fra bloggpause!

Da er jeg tilbake igjen! Selv om jeg har savnet dere veldig, var det godt med en liten pause. Jeg har tenkt mye og blitt mer klar i hodet. Hendelsen som skjedde er noe som sikkert kommer til å være i bakhodet mitt en stund. Men jeg nekter å la den hendelsen komme i veien for meg. Sånn som jeg ser det kan man velge en av to.

Man kan enten la en dårlig hendelse ta over hverdagen sin, og bli helt ødelagt av det. Eller man kan velge å komme seg over det, og se fremover, og vri hendelsen til en positiv ting. 

Sistnevnte er det jeg skal gjøre. Jeg vet mange av dere lurer veldig på hva som skjedde lørdag for en uke siden. Men som jeg sa i mitt forrige innlegg, så kan jeg av sikkerhetsmessige årsaker ikke fortelle det. Jeg velger å legge det bak meg, og håper på at jeg aldri må gå igjennom noe sånt igjen.

Jeg setter så ufattelig stor pris på alle kommentarene og meldingene jeg har fått etter mitt forrige innlegg. Det betyr så mye for meg at dere virkelig er der for meg. Tusen takk dere. Dere er så fantastiske ♥

Når jeg hadde pause fra bloggen prøvde jeg å ta helt fri fra alt av bloggtanker. Litt ble det jo selvfølgelig. Klarer ikke å skru av helt! Hehe 🙂 Men jeg fikk gjort mye jeg vanligvis ikke gjør. Jeg så utallige filmer og serier, spiste sinnsykt mye godis og junkfood, og gikk en lang tur med June. En av filmene jeg så var “the fault in our stars”, som var tidenes lengste klissfilm som jeg ble på gråten av utallige ganger. Jeg hater egentlig romantiske og klissete filmer. Men den var virkelig verdt å se! 

June hadde med seg kamera på lørdagsturen vår, så da ble det litt bilder ♥

Hvordan har din helg vært?

57 kommentarer

Siste innlegg