Trenger en pause..

På lørdagen skjedde det en hendelse, som rammet meg ganske hardt. Av sikkerhetsmessige årsaker tørr jeg faktisk ikke å skrive hva som skjedde. Men det har satt en stuck i meg, og jeg kjenner at det har gjort meg redd. Redd for å gå på gata, redd for å se på telefonen, redd for å være hjemme, redd for å forstå realiteten av hva som skjedde. 

Men på en syk måte er jeg glad for at det som skjedde, skjedde. For selv om det gjorde meg livredd, har jeg endelig fått opp øynene. De folkene man har rundt seg er ikke alltid som man tror. Det finnes så mange syke mennesker der ute, og ofte er de aller nærmest deg. Jeg har mest lyst til å sette meg på et fly og dra langt unna. Komme meg bort fra alt. Men det er ikke noe løsning. Akkurat nå vet jeg ikke hva som er løsningen. Men jeg trenger en time-out. Koble meg vekk fra verden et par dager. Se alle episodene av favorittserien min, spise altfor mye drittmat, og gi ganske faen. 

Så ja. Håper dere forstår at jeg trenger et par dager for meg selv, for å komme meg på beina igjen. Kommer til å blogge så fort jeg klarer igjen. Men akkurat nå trenger jeg å være litt for meg selv. 

Litt bilder av dagens antrekk ♥

87 kommentarer

Siste innlegg