Edru på byen? Tar du utfordringen?

I går var jeg ute på byen sammen med Maria. Det var første gang jeg noensinne var helt edru på byen. Eller.. Nesten da! Drakk kun en drink i løpet av hele kvelden. Tommel opp for det! Orket rett og slett ikke hele stresset med å drikke masse alkohol, og være fyllesyk dagen derpå. Jeg hadde det veldig morsomt selv om jeg ikke drakk, og jeg anbefaler dere å teste ut det en gang dere drar på byen. Da utfordrer man sine egne grenser litt. For da må man plutselig snakke med masse mennesker og danse. Helt edru. Med litt innabords så er det aldri noe problem. Men edru er det ikke like lett! 

Vi startet kvelden på hotellrommet til Maria på The Thief med hver vår gode burger, den søte chihuahuaen hennes og for min del; masse burn. I 01 tiden tok vi en taxi til Nox på Solli Plass og festet der. Maria kjente eieren av Nox, så da ble det VIP bord og champagne i bøtter og spann! Hehe! 

Alt i alt ble det en veldig koselig kveld. Dere må forresten sjekke ut bloggen til maria HER. Hun er også blogger! Nå skal jeg ut og kose meg i det fine været!

16 kommentarer
    1. Jeg har ikke drukket på 3 år 🙂
      Å vært edru ute på byen med bestevenninnen min mange ganger 🙂
      Verken jeg eller hund drikker 🙂
      Å alkohol ødelegger for treningen for resultater, vi vil prøve en gang å være med i både bikinifitness å bodybuilding , så her holder vi oss unna, ser ikke vitsen med alkohol når man kan ha det like gøy uten 😀
      Men kan være slitsomt å ha de fulle folkene etter seg hele tiden 😛

    2. Null stress for min del! 🙂 Har vært på flere fester uten å drikke alkohol, er ikke den som har mest behov for det, selv om det er gøy innimellom. Var selv ute med jenter fra jobben i går og kjenner det godt i dag, haha! Så for se om det blir edru, eller bare en liten drink eller to i kveld da. :-)) Fine bilder, Stina! 😀

    3. Haha utfordring? Jeg er edru på byen omentrent halvparten av gangene jeg er på byen. Det er ikke så vanskelig da :p

    4. Jeg er nesten alltid edru når jeg er ute, uansett om det er på Club eller hjemmefest. Jeg ser virkelig ingen fordeler med å drikke… Man kan jo ha det like gøy uten alkohol, til og med gøyere (synes jeg)!
      Jeg synes det er litt dumt st folk må drikke for å prate med folk… Og fulle folk gjør då mye dumt! Huff… Blir litt flau på deres vegne.
      Kjør på uten alkohol! 😀
      Nå må jeg løpe, jeg skal edru på innflytningsfest!

    5. Hvis det er en virkelig god tid, hvorfor ville du ønsker alkohol for å skjule din hukommelse av det? Den beste tiden jeg noen gang har hatt var edru ganger.

    6. Vel jeg har det gøyere med litt alkohol, får lettere latterkrampe og sånnt 🙂 Men da snakker jeg kun om å være brisen, å være FULL er ikke så gøy for man får så sykt humørsvingninger av det og glemmer morsomme ting. Sist jeg var på byen var jeg faktisk edru, mens venninnen min var full, så jeg hadde masse morsomt å fortelle henne dagen etterpå 🙂 Men neste helg skal jeg på byen, og da kommer jeg til å drikke 2 cidere. Det er perfekt mengde for meg, bli litt varm i magen og litt gladere og livligere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg