Genialt organiserings triks!

I går kveld kom jeg over noen geniale videoer på YouTube, med masse organiseringsidèer. En av idèene var hvordan man enkelt og genialt kunne organisere bukseskuffen sin. Jeg har jo alle buksene mine i en skuff i en kommode, og da kan det fort bli rotete og kaos. Jeg ender som regel alltid opp med å velge buksene som ligger på toppen, fordi jeg ikke orker å lete lengre ned og rote rundt i hele skuffen. Men med denne måten kan man se alle buksene man har samtidig, og man unngår en rotete skuff! 

For å få maksimalt utbytte av skuffen har jeg også litt undertøy i skuffen. Brett buksene som anvist på bildet under, og legg de i skuffen. Jeg valgte å sortere mine etter farger, så det er lettere å finne den man skal bruke. Jeg elsker denne metoden å organisere bukseskuffen sin på. Den er så genial!

34 kommentarer

Siste innlegg