Ny uke – Ny start

Er dere klare for en ny uke? Det er jeg! Jeg har nettopp planlagt hele uken, og er så klar for å komme igang. Denne uken er det mye spennende som skjer. Jeg skal blant annet på hyttetur med en god gjeng youtubere fra Nordic Screens, og vi skal filme inn masse morsomt. Tror det blir veldig gøy og koselig!

I dag skal jeg ta en Tanita “sunnhetstest” på Evo. Den forteller fettprosent, bmi, muskelmassens andel av kroppsvekten, forholdet mellom muskler og fett, bukfett, hvileforbrenning og et par ting til. Jeg har hørt mye forskjellig om disse testene, og er alltid veldig skeptisk til sånne tester.

Men har lyst til å ta testen for å få et cirka estimat på hvordan kroppen min er. Tenker å ta samme testen igjen om noen måneder, for å se om det er en forskjell. Syns det er greit å vite hvordan kroppen faktisk er, ikke bare hvordan den ser ut. For en slank kropp, betyr ikke at man har en sunn kropp. Man kan ha masse fett, og lite muskler, og fortsatt se slank ut. Litt usikker på om jeg kommer til å dele resultatene her på bloggen, da det fort kan bli ekstremt mye diskusjoner om alt mulig rart. Men vi får se hva jeg gjør!

20 kommentarer

Siste innlegg