Anbefaling av film?

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra konserten, og jeg er super kald! Gud så kaldt det er å stå ute! Klarte ikke å sta ute i mer enn ti minutter av gangen, så vi gikk rundt i butikker og tok en kaffe mens vi prøvde å bli varmere. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til sommer og sol. Selv om det virker som om det er en evighet til det blir varmt ute igjen! Men men, nok værsnakk. Må bare skryte litt av Astrid Smeplass. Hun var så utrolig flink til å synge live, og var en helskjønn jente. Har ikke hørt så mye på musikken hennes før, men gjett om jeg skal det nå!

I kveld skal jeg til en kompis og slappe av hos han med litt filmkos. Har dere noen gode filmer å anbefale? Gjerne komedier. Sliter alltid like mye med å finne gode filmer! Nå skal jeg dra til kompisen min, så vi får blogges mer i morgen. Ha en fin lørdag videre dere ♥

 

26 kommentarer

Siste innlegg