DIY Blomster-lampe

Da var det endelig DIY-torsdag igjen! Hver torsdag viser jeg dere et nytt DIY prosjekt. Denne torsdagen har jeg laget en blomster-lampe. Jeg syns den ble kjempe søt, og veldig dekorativ. Den var ganske enkel å lage, selv om det var litt tidkrevende. Siden man limer på en og en blomst av gangen. Men det syns jeg er så fint med DIY prosjekter, at man må bruke litt tid på de, for da blir man ekstra glad når man får et fint resultat. 

Det du trenger er:

– Falske blomster. Jeg brukte disse.

– Limpistol 

– En lampe, med lampeskjer. Jeg brukte denne. Bruk gjerne en gammel lampe som du vil gjøre ny og fin!

– En saks

Dette gjør du:

1. Klipp av alle blomstene fra stilkene. 

2. Påfør lim i midten på baksiden av blomsten.

3. Sett fast en og en blomst på lampeskjermen. Jeg begynte nederst på lampaskjermen og jobbet meg oppover. Gjenta denne prosessen til alle blomstene er på. 

Her er det endelige resultatet! Ble det ikke fint? Jeg elsker det! 

Husk å bruke #stinabloggDIY hvis du lager denne lampen og legger ut bilde på instagram/twitter/blogg. Så jeg får sett ditt resultat 😀

26 kommentarer

Siste innlegg