Hater du mandager?

Mandag, og ny uke! Er dere klare? Jeg er veldig klar! Denne uken er den første på veldig lenge, som jeg ikke har noen møter eller ekstrating som jeg må på. Det er deilig det! Denne uken kan jeg endelig gi 100% på bloggen og treningen igjen. Begge deler har blitt litt halvveis den siste tiden. Har nettopp planlagt masse spennende og morsomme blogginlegg for hele uken, og jeg er så klar for å komme igang!

Det siste året har jeg blitt en skikkelig mandagsperson. Mandager er en fresh og ny start, og jeg ser alltid frem til det! Men det kan jo hende at det er fordi jeg elsker jobben min, og det alltid klør i fingrene mine etter å komme igang. Jeg har også hatt en veldig fin helg, med mye avslapping og litt vel mye godis  *knis*, så det å starte en ny uke med litt sunnhet på planet er ikke feil for meg!  

Så til dere som hater mandager, og alltid gruer dere til mandagene kommer. Se på det som en ny start. Sett deg gjerne noen mål for hva du skal få til denne uken. For eksempel: rydde i klesskapet, lære noen nye ord på kinesisk, rydde hele mail innboksen, trene x antall ganger, osv. Dette kommer helt ann på hva du vil få til!

Over til noe helt annet. I går så jeg en video jeg bare må snakke om med dere! Den het “Wrong Cops” og var en skikkelig morsom, men merkelig film. Den var langt ifra en Hollywood film, der de har en bestemt spenningskurve og glamfaktor. Denne derimot, hadde null mening og når man var ferdig med å se hele filmen satt man bare og tenkte “dafuq did I just watch?”. Hehe, litt vanskelig å beskrive! Men for dere som liker kult komedier, så er denne midt i blinken for dere! Jeg har fortsatt litt miksede følelser om jeg likte den eller ikke. Den hadde mye kul musikk, blant annet “Mr Oizo – WC” som falt veldig i smak hos meg.

Og dere, ha en fin mandag ♥

18 kommentarer

Siste innlegg