Vinter deprimert?

I dag har jeg hatt en skikkelig koselig søndag. Jeg har gått en lang tur langs Akerselva med en kompis, og vi har kost oss masse ute i det fine været. Det begynner endelig å bli skikkelig vår vær ute, og det er jeg overlykkelig over. Det er så deilig at det er lysere enda lengre på dagen også. Dere kan tenke dere hvordan det er å være blogger, når det kun er lyst ute to timer om dagen. Rekker ikke å ta mange bildene da!

Men heldigvis er våren på vei, og vi går mot lysere tider. Nå vet ikke jeg hvordan det er med dere. Men jeg blir alltid litt høst – og vinter deprimert. Hele den mørke og kalde tiden gjør meg så drittlei av alt. Alle ting man skal gjøre blir et ork, og energinivået daler så fryktelig. Så nå blir det veldig godt med litt ordentlig vår og sommer igjen! Eller hva?

Etter vi hadde gått en god tur stakk vi innom The Nighthawk Diner som ligger på Grunerløkka. Har aldri vært der før, så ville teste ut maten. Burgeren var så utrolig god! Litt junkfood er lov iblant. #cheatday  Hehe!

♥ Hvordan har din søndag vært?

49 kommentarer

Siste innlegg