Lørdagstrening!

I dag har jeg virkelig fått unnagjort masse bloggarbeid. Jeg har tatt ekstremt mange bilder, til forskjellige innlegg og filmet inn en video. Kjenner hodet mitt spinner helt ekstremt mye rundt nå. Blir helt fjern i hodet av å gjøre så mange innlegg på så kort tid. Men deilig å få det gjort! Syns det er så deilig når jeg har noen innlegg ferdig skrevet, som jeg kan poste hvis jeg har dårlig tid en dag. Sånn at bloggen alltid blir oppdatert hver dag. 

Nå skal jeg straks dra på trening. Det blir godt for kropp og hodet. Trening er min måte å koble helt ut på. Der konsentrerer jeg meg kun om treningsprogrammet mitt, og hva jeg skal gjøre. Men før jeg drar på trening skal jeg svare på kommentarene deres. Prøver å svare på alle kommentarer dere legger igjen. Så derfor kan det noen ganger ta litt tid før din kommentar blir godkjent, siden jeg aldri godkjenner kommentarer før jeg har svart på de. 

Håper dere får en fin lørdag og koser dere masse. Jeg skal prøve å få slappet av litt i kveld selv, når jeg er ferdig med all bloggjobbingen. God helg! ♥

 

PS: I dag går reprisen av gullsnutten på TV Norge kl 20:30. Så hvis du ikke har fått sett showet enda, eller vil se det igjen kan du se det da. 

29 kommentarer

Siste innlegg