Stor Nyhet! En del av Side 2

For en stund tilbake skrev jeg på bloggen at jeg hadde vært i et spennende møte, men at jeg ikke kunne avsløre hva møtet handlet om. Nå kan jeg endelig fortelle dere det! For en uke siden skrev jeg under med Nettavisen / Side 2. Så nå er jeg en av Side 2 bloggerne. Det er veldig gøy å få en slik bekreftelse på at min blogg er bra nok, om dere skjønner hva jeg mener? Jeg har alltid likt meg veldig godt her på blogg.no, og jeg er kommet for å bli. Så da jeg fikk mail fra Nettavisen for en stund tilbake, var det ingen tvil om at jeg ville si ja. I dag har endelig designmalen kommet opp på bloggen, og jeg er kjempe happy over det nye designet. Det er litt mer reklamebannere her på bloggen, men selve designet ser mer profesjonelt ut, og jeg er også en del av et profesjonelt nettverk. 

Nettavisen har mange bloggere som ligger under dem. Blant annet; sophie elise, pappa hjerte, casakaos, ida wullf, kristina andersen, og mange andre flinke bloggere. I praksis blir det ingen store forskjeller her på bloggen. Bloggaddressen min er fortsatt den samme og jeg ligger fortsatt på blogg.no. De eneste endringene som kommer til å skje er at jeg mest sannsynligvis kommer til å blogge enda mer. Når for tiden ligger det på 1-2 innlegg hver dag. Mens fremover har jeg mål om å blogge minst 2 ganger hver dag, og flere dager med 3 innlegg. 

Nettavisen / Side 2 bestemmer ingenting over hva jeg skriver om. Så dere kan med trygghet vite at jeg fortsatt kommer til å skrive som før, og være like åpen og ærlig om meg selv. Bloggen er en stor refleksjon av meg, mitt liv, og mine interesser og jeg vil ta dere med på reisen så lenge jeg kan! Målet mitt med bloggen er å underholde og inspirere dere om alt fra trening til hvordan man sminker seg. De bestemmer heller ikke at jeg må skrive om produkter og sponsede innlegg. Så dersom jeg skriver sponsede innlegg, kommer det til å bli fordi det er produkter jeg selv liker, og ville anbefalt uansett. Tilliten deres er så utrolig viktig for meg, og det siste jeg vil er å miste den.

Jeg vil også bruke dette innlegget til å virkelig takke dere alle. Dere som sender meg skjønne kommentarer, meldinger og snaps hver eneste dag. Dere er så fantastiske ♥ Jeg har så lyst til å gi dere en stor klem! Jeg føler at jeg har blitt kjent med så mange av dere, og at dere er vennene mine. For jeg kjenner igjen navnene til flere av dere som kommenterer her på bloggen, og jeg blir alltid så glad når jeg ser at dere har lagt igjen en søt kommentar. Tusen takk ♥

86 kommentarer

Siste innlegg