Interiør inspirasjon til jenterommet!

Etter en liten time på Pinterest har jeg lyst til å dra rett på IKEA og kjøpe inn nye møbler, og gjøre om rommet mitt. Jeg har fått så mange nye og smarte idèer til interiør på soverommet/jenterommet. Siden jeg bor i kollektiv blir rommet jeg bor på, både soverom, sminkerom, klesrom, osv. Så da må man ha smarte og gode løsninger! Selv om jeg ikke skal gjøre om hele rommet mitt, er det alltid smart med litt inspirasjon. Fant noen DIY prosjekter jeg skal begynne på, og det klør i fingrene etter å starte. 

Tenkte jeg kunne dele noen av bildene jeg fant med dere, så dere kan bli litt inspirerte også! Min interiør stil gjenspeiler seg veldig i disse bildene. Jeg elsker hvitt og rosa. Typiske ting jeg liker å ha på rommet er; sminkebord, himmelseng, smarte oppbevaringsløsninger og lysremser (juletrelys). Fortell meg gjerne hvilket bilde du ble mest inspirert av!

27 kommentarer

Siste innlegg