Ukens spørsmål #58

Jeg har blitt med på 30dagerutensukker og har holdt meg fram til nå. Jeg er invitert på fest i helgen og lurer på om det er greit at jeg drikker alkohol? Ser du fortsatt drar ut og drikker selv om det er mye sukker i de forskjellige alkoholdrikkene så er alkohol da et unntak?
– Når det kommer til den challengen så kan man velge litt selv hva slags ting man unngår. Jeg unngår alt av godteri, brus osv. Men alkohol drikker jeg, men kun når jeg er ute med venner. Men du kan legge opp challengen sånn som du selv vil 🙂 

 

Lenge siden du kjøpte den toppen? Den var drit kul!
– Ja, det er veldig lenge siden! Så den selger de nok ikke lengre på H&M, dessverre.

 

 

Hvilken pc har du?
– Jeg har en fra Lenovo. Ideapad U330 touch er modellen. Jeg kjøpte den for over et år siden og er veldig fornøyd med den. Syns det er veldig kult at den har touch skjerm, siden ikke så mange pc’er har det. Har vurdert å kjøpe mac mange ganger, men tørr ikke overgangen fra pc til mac enda. 

 

Hvor kjøpte du skinnbuksene dine?
– De kjøpte jeg på H&m rett før nyttår. Jeg elsker de! Selv om de er ekstremt varme hvis man skal bruke de på fest og lignende. Da kan de fort bli ekstremt klamme. Har tabbet meg ut på det en gang før når jeg tok de på meg, og allerede på vorset måtte låne et skjørt av en venninne fordi buksene var altfor varme. Haha! 

 

Hvilken utdanning har du nå? Jeg husker du gikk på skole da jeg begynte å lese bloggen din for noen år siden, men jeg husker ikke hvilken linje du gikk. Kan du nevne alt av skole du har gått på/skal gå på?
– Jeg har fullført videregående. 1 året gikk jeg mat og restaurantfag, 2. året gikk jeg kokk og servitør og 3. året gikk jeg allmenn påbygg med medieinformasjonskunnskap som valgfag. Har lyst til å utdanne meg noe mer, men vet ikke hva enda. Så det avventer jeg.  

Hvor er saueskinnet fra? Jeg har også sykt lyst til å kjøpte et slikt til å ha på stolen i stua, og også på sofaen!
– Det har jeg kjøpt på IKEA. De har både ekte saueskinn og syntetisk. Siden jeg ikke takler lukten av sauer kjøpte jeg syntetisk, og er veldig fornøyd med det. 

Kjøpte forresten samme glasskrukke som deg til å legge positive lapper oppi. Ble så inspirert!! Men er veldig nyssgjerrig på hva du skriver på lappene dine? Sliter litt med å finne på ting å skrive, så setter pris på forslag til dette. Har skrevet noen lapper som feks: kjøpte ny blomstervårjakke, god middag.. Haha
– Hehe, for å være ærlig har jeg ikke vært så altfor flink til å huske å skrive lapper selv. Det jeg har skrevet ned er hverdagsgleder som at jeg var ute og spiste en god middag med en venninne, osv. Sånne type ting. Men det er jo selvfølgelig helt opp til en selv hva en vil skrive. 

 

Har du noen framtidstanker om hva du vil jobbe med?
– Jeg har lyst til å jobbe som blogger så lenge jeg kan. Jeg elsker å skrive, ta bilder, filme, og ha små og store prosjekter som jeg holder på med. Hvem vet hva fremtiden bringer? Men tror nok det blir noe ala det jeg holder på med her på bloggen. 

 


 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

22 kommentarer
    1. Har du noen tips til hvordan man kan holde håret rett hele dagen? Altså, jeg retter det hver dag før skolen og når jeg kommer på skolen så er det blitt bølgete og du har veldig rett hår hver dag, hele tiden.. virker det som! syykt misunnelig på håret ditt 🙂

    2. Hvor mye penger bruker du på mat i uken? Jeg har veldig lite penger, og jeg prøver å spise veldig sunt, men jeg merker at det er veldig mye dyrere for sunn mat. Jeg lurer også på om du har noen tips til hvordan det kan bli billigere, men jeg har desverre ikke frys, så utvalget for min del føler jeg er veldig redusert.
      Jeg har fått utrolig mye inspirasjon til et sunnere liv av bloggen din, håper du fortsetter å legge ut forskjellige matoppskrifter til sunn og god mat 🙂

    3. hei, du har veldig fint hår, hvis du farger håret hjemme hvilken farge bruker du og hvilket merke? 🙂

    4. ÅÅÅÅÅ kunne du har lagt ut en video der du setter sammen forskjellige klær, trenger inspo!!! litt mixing? <3 hadde vært helt fantastisk

    5. Supert 🙂 Har hatt lyst på et saueskinn, men vil ikke ha ekte 🙂 Takk for tipset om at IKEA har 🙂 Skal sjekke det ut 🙂

    6. Hva spiser du for det meste til frokost? Trenger frokostinspirasjon! Kan du evt. lage et innlegg med ulike sunne frokoster? 🙂 🙂

    7. Hva gjorde dere på medieinformasjonskunnskap? Vurderer å ta dette i år, eller vg2 blir det da, men vil vite litt mere om hva de gjør der, men kjenner ingen andre som har tatt det og google har ikke akkurat verdens mest personligste svar 🙂 så hva var din opplevelse med medieinformasjonskunnskap? Mye lekser? Hvilke lekser? Morsome og varierte timer? Mye av framføringer og sånt? Går vg1 nå og skal snart søke så hadde vært veldig veldig fint om du kunne svare i neste uke for vi skal søke innen 20. Februar 🙂 super fin blogg 🙂

    8. hei elsker bloggen din! wow, hører du har tatt påbygning på vgs.
      Jeg vurderer å gjøre det samme, men jeg har hørt at det er veldig vanskelig å gjennomføre.
      Så jeg lurer på er det vanskelig? strøk du i noen fag? hvis man stryker man da ta oppigjen noen fag?
      Takk på forhånd <3
      mvh Lone

    9. Kan du forklare i detaljer hvordan du kobler en Canon kontroll til kamera ditt? Jeg har Google og googlet men jeg finner det ikke ut. Selv har jeg Canon eos 600D og jeg synes at jeg har sett at du har en akkurat lik kontroll 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg