Vixen Blog Awards 2015

I går var jeg på Vixen blog awards. Kvelden begynte på hotellrommet til Adrienne. Der ble det ganske mye alkohol, og altfor mye jentesnakk. Herregud, holdt på å dø av latterkrampe av den ene tingen jeg fant ut. Når vi kom inn på Vixen ble jeg intervjuet av noen fra Nettavisen. Har en ganske dårlig følelse på at jeg virket ekstemt full under det intervjuet, for å si det sånn. Husker det var noe snakk om youtube og antrekket jeg hadde på meg for kvelden. Men mer enn det husker jeg ikke! Aner ikke hvor eller når det kommer ut. Men kjenner jeg gruer meg litt. Haha!

På festen ble det masse mingling med andre bloggere. Er så mange gode og nydelig bloggere som jeg har blitt kjent med. Vet mange bloggere kanskje kan virke overfladiske på bloggen, men i virkeligheten er de alle fleste av de kjempe søte og fantastiske! Møtte også på noen skjønne blogglesere som ville ta litt bilder med meg. Blir nesten litt rørt hver gang jeg møter på dere!

Da var Vixen over for i år. Må bare gratulere alle de som vant forskjellige priser! Nå får jeg komme meg på trening. Selv om jeg mest vil ligge i senga i dag! 

12 kommentarer
    1. Det intervjuet ble sendt direkte på Side2.no i går, så jeg har så klippet når du ble intervjuet igår. Du virket nok så beruset, også virket du til å være i veeeldig godt humør – haha 😀

    2. Så utrolig fine bilder alle sammen! Ser og høres ut som du hadde en helt fantastisk kveld 😀 Som en annen har skrevet her så ble det intervjuet sendt direkte på side2 i forbinnelse med dirketesendingen av Vixen Blog Awards 🙂 Du var i et så utrolig godt humør og var så glad at jeg tenkte ikke så mye på at du var beruset 😀 I så fall veldig gladfull, og det er jo det man ønsker er det ikke? Haha, når man først skal drikke mener jeg 😀

    3. Med tanke på at du har mange yngre lesere syns jeg at du kanskje burde begynne å begrense hvor mye du snakker om alkohol! Mitt inntrykk av deg før var mye bedre. I det siste har det virkelig kommet fram mye fyll og fanteri fra deg og det virker ikke så profesjonelt. Det er helt greit at du skriver om at du skal på fest og vise et par bilder, det er bare gøy! Men å høre at du nesten ikke husker hva du gjorde eller at du drakk så mye er ikke like hyggelig å høre. Husk at du er en kjempestor rollemodell for kjempe mange yngre jenter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg