Dårlig samvittighet

Rakk å knipse litt antrekksbilder i dag i Frognerparken. Er helt forelsket i sollyset som er på vinteren. Det får meg virkelig til å krible i fotofingrene mine. Er det èn ting som dreper blogglysten min om dagen, så er det alt det dårlige været. Man får ikke akkurat veldig lyst til å gå ut og knipse antrekksbilder når det regner og det er masse slafs overalt. Så når det først er fint lys ute, da løper jeg ut med stativet med en gang! Får litt dårlig samvittighet om dagen, fordi jeg føler jeg tar altfor mange bilder inne på rommet mitt. Men dessverre blir det jo litt sånn på vinteren. Håper dere holder ut med meg fordet. Hehe!

Bik Bok – Vest  //  VILA – Bukse  //  Jeffrey Campbell – Sko  //  Sheinside – Jakke

CMYK – Klokke  //  Zalando – Hatt  //  H&M – Ringer  //  Michael Kors – Veske

Nå skal jeg ut og shoppe litt med Donna. I morgen er det Vixen blog awards, og jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg. Standard meg at jeg er ute i siste liten. Så håper jeg finner noe fint som jeg kan bruke i morgen. Nå må jeg løpe! Vi blogges mer etterpå ♥

29 kommentarer

Siste innlegg