Årets første skitur!

Gjett hva jeg har gjort i dag? Jeg har gått på ski! Det har jeg gledet meg til lenge. Snøen har virkelig latt vente på seg i år, men endelig har den virkelig kommet og jeg forhåpentligvis for å bli. Jeg tok turen opp til Sognsvann i 13 tiden i dag, og da var det helt perfekt skivær. Litt varmere enn jeg hadde trodd, så jeg svettet nesten halvt ihjel i boblejakken min. Note to myself: mindre klær på neste skitur! 

Jeg gikk en løype som begynte rett etter parkeringen på Sognsvann og gikk nesten 3 km før jeg snudde og gikk tilbake. Så det ble 5,6 km totalt på 57 minutter. Den tiden skal slåes neste gang jeg står på ski. Forhåpentligvis er det litt lettere å bevege seg i noe annet enn en boblejakke. Haha! Klarte å komme meg igjennom turen med kun ett fall *tommel opp for det*. Så jeg er mer enn fornøyd med årets første skitur! 

Gleder meg skikkelig til å gå mer på ski fremover. Håper virkelig at snøen holder seg, sånn at det er mulig. Merker veldig godt hvor god trening det å gå på ski var, for nå er jeg helt kake! Men det å kjenne at man har trent godt, og fått masse frisk luft er den beste følelsen som finnes!

Har du gått på ski enda i år? 


18 kommentarer

Siste innlegg