Kicker igang 30 dager uten sukker utfordring!

I dag kicket jeg igang #30DagerUtenSukkerUtfordring med en styrkeøkt på morgenen. Det er så sinnsykt motiverende og gøy å se at så mange av dere er med på utfordringen. Når jeg sjekket instagram og snapchat tidligere i dag, hadde dere allerede lagt ut drøssevis av bilder om at dere er med. Det gjør meg så glad å se at jeg har faktisk fått til å motivere så mange mennesker til å prøve og få et sunnere liv. Wow, det er så sjukt kult å tenke på! 
 

For å kicke utfordringen ordentlig igang la jeg ut en liten treningsvideo på instagram, som jeg har lagt ut i dette innlegget også. Siden det ikke var så altfor mye folk på gymmet i dag, fikk jeg faktisk spilt inn en liten snutt til dere, der jeg viser hvordan jeg gjør knebøy (squat). Klarer nesten å ta egenvekt i denne øvelsen, så det er jeg veldig stolt over! 

xwFtSxvjdv

(trykk på bildet for å se videoen)

Er du med på 30 dager uten sukker utfordringen?

 

PS: Husk livestream på min youtube kanal kl 18:00-20:00 i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg