Ukens spørsmål #55

Hvordan er du i virkeligheten? Når du skriver så virker du sånn sukkersøt, mens på video høres du litt “bitchy” ut..
– Hmm, jeg vet ikke jeg. En mellomting kanskje? Ikke akkurat så hyggelig å høre at jeg høres bitchy ut på videoer da. Føler i alle fall at jeg er langt ifra bitchy selv! Men er litt vanskelig å svare på hvordan jeg er i virkeligheten, for det ser man jo ikke helt selv. 

 

Hvor har du kjøpt det sengetrekket med blomster på?
– Det har jeg kjøpt på IKEA. Det er veldig lenge siden jeg kjøpte det, så det er dessverre ikke til salgs lengre. Skikkelig dumt egentlig, for det er jo så fint!

Kan du lage video av hva du fikk til jul?
– Jeg fikk for det meste kun penger. Har blitt i den alderen der jeg aldri ønsker meg ting til jul lengre. Er nesten litt trist, men veldig gøy å kunne dra på shopping etter jul med pengene man har fått da!  

 

Hvor har du kjøpt Michael kors veska de?
Jeg kjøpte min i Oslo. Men de har den til salgs hos zalando, her

Hva heter den sangen som du har i begynnelsen av flere av videoene dine? Den “you don’t kiss the way I kiss..”
– Den heter second to none, og det er Chris Crocker som synger den.

 

Hvor får man tak i Quest barer? Hvilke smaker er best? Hva koster de?
– Man kan kjøpe quest barer på veldig mange forskjellige steder. Det letteste og billigste er vel å bestille på nett, herfra. Min favorittsmak er cinnamon roll. Det som er så bra med quest barer er at de har masse protein, litt fett og ikke noe tilsatt sukker, og de er supergode! Så disse kan du kose deg med!

Hvor ofte vasker du håret ditt? Har du noen spesielle rutiner for håret ditt?
– Jeg pleier å vaske håret mitt hver 2. til 3. dag.  Prøver å vaske det så sjeldent som mulig, siden det ikke er bra for håret å vaske det for ofte. Har skrevet noen av mine rutiner HER som du kan lese, der står det litt om produktene jeg bruker på mitt hår og noen tips til hvordan man får lengre hår.

 

Hvilken blender bruker du? Er på jakt etter en ny. 
– Jeg bruker en blender fra Wilfa i modellen BL-1200, som kan kjøpes her. Har hatt den i ca et år nå, og jeg elsker den! Den er utrolig sterk, så den mikser sammen smoothieblandingen veldig fort! I tillegg så har den en knapp som heter “smoothie”, og når jeg trykker på den så kjører den blandingen til den er en smoothie og stopper av seg selv. Så slipper jeg å følge med! Veldig kjekt! 

 

Jeg og to venninner skal til Drammen i vinterferien og jeg lurte på om du kunne si noen ting man kan gjøre i Drammen.
– Hmm.. Nå kommer det litt ann på hva slags du ting mener. Men dere burde ta dere en skitur ved spiralen, da kjører man bil til toppen av spiralen også er det en skiløype rett i nærheten. Har gått tur der på våren, og det er kjempe koselig. Man får den sykeste utsikten over hele Drammen! Hvis dere skal ut og spise er Big Horn og Jonas B. Gundersen veldig bra. Skal dere feste anbefaler jeg Z bar og cafe.  

 

Svarer du på direct meldinger og snapchats?
– Jeg får helt ekstremt mange snapchats og direct meldinger på instagram fra dere hver dag. Her snakker vi rundt 200-500 stykk hver eneste dag. I tillegg kommer kommentarer på bloggen, youtube og bildene jeg legger ut på instagram og mailer. Som dere skjønner så er det helt ekstremt mange kommentarer og meldinger jeg får hver dag. Jeg rekker dessverre ikke å svare på alt, og svarer kun når jeg faktisk rekker. Det å blogge og lage videoer tar så sinnsykt mye tid, i tillegg skal jeg prøve å ha et sosialt liv ved siden av. Men jeg prøver å lese og se igjennom alt som dere sender til meg, og jeg er evig takknemlig for at dere er så skjønne og herlige mot meg ♥

Så spennende med liveshow! Kan dessverre ikke se akkurat på den tiden.. Men blir videoen lagret sånn at man kan se den senere og, ikke sant?
– Ja, veldig spennende! Kommer til å ta opp hele livesendingen, og legge den ut på YouTube kanalen i ettertid 🙂 

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

23 kommentarer
    1. Når jeg sykler eller tar knebøy får jeg veldig vondt i begge knærne! Vet du hvorfor? Trener jeg feil?

    2. Du kan også muligens få kjøpt quest-barer på Life helsekostbutikken, og der koster de 39kr stk :)… Ihvertfall der jeg jobber (Life, Mo i Rana)

    3. Så bra du tar opp youtube sendingen! 🙂
      Jeg bor nemlig i USA dette året, og er på skolen på den tiden på grunn av tidsforskjellene.

    4. Spørsmål til neste gang:
      – hvor ofte oppgraderer du garderoben?
      – blir det ikke mugg rundt madrasser din på gulvet? Jeg hadde nemlig sykt lyst til å bare ha madrass på rommet mitt for boen år siden, men fikk ikke lov av mamma for hun sa det kom til å gro mugg på gulvet å veggen!
      – kan man “spise” ikke-sykkerfri tyggis i den 30 dager uten sukker utfordringen?
      – leser du krisssy.blogg.no?

    5. Quest barer selges på Rimi! 😀 Det er jo en lett plass å få tak i 🙂 Så sikkert på andre mat-butikker også 🙂 Jeg smakte coockie dough, æsj den var ekkel! 😛
      Men jeg syns ikke du høres ut som en bitch i det hele tatt, jeg har skrevet til deg før at jeg elsker forteller-stemmen din i videoer, du høres veldig snill og engasjert ut. Så ble litt overrasket over den kommentaren :O Skjønner at det er kjipt å få høre, når du legger så mye jobb i videoene dine 🙁

    6. Okei, bitchy er kanskje litt feil ord.. Men det er noe med stemmen din, føler det er litt “fjortis” preg. At du gjør deg til litt. La veldig merke til det i filmen “hvorfor 30 dager uten sukker”, du hørtes helt annerledes ut, helt til slutten, jeg vet ikke om det er normalt for deg eller om det bare er kleint å si hade eller hei til bloggen i en video.. Håper ikke du misforstår meg, har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske, men ble så overraska over hvordan du er på videoer i forhold til når du skriver 🙂

    7. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    8. Så sendingen tidligere i dag, syns du er utroli kul. Men det jeg lurer på er når jeg tar knebøy får jeg så vont i knærne og når jeg tar armhevinger får jeg vont i håndleddene 🙁 tips til hvordan jeg kan trene set opp?❤️ Stor fan btw❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg