Årskavalkade, del 4. Oktober-Desember

Dette er en den siste delen av årskavalkaden for 2014. Det har vært et utrolig år. Jeg har hatt det fantastisk og jævlig. Jeg har opplevd, lært, sett og gjort så mye. Dette året er virkelig et år jeg kommer til å huske resten av livet. Jeg klarer nesten ikke vente med å se hva 2015 vil bringe. Men først en oppsummering av oktober-desember. Fortell meg gjerne hva du husker best fra bloggen min fra hele året som har gått!

Jeg var mye ute og jogget langs Akerselva. Der er det så nydelig på sommeren og om høsten. 

Jeg bakte masse og begynte endelig å elske matlaging igjen

Jeg var på Olivia for første gang i mitt liv

Jeg ble enda mer dedikert til treningen

Den 20. Oktober tok livet en brå omvending. Jeg gikk ut av et ett års langt forhold, og flyttet ut fra eksen og inn i et bokollektiv. Det var et ekstremt hardt valg. Men jeg vet i dag at det var det rette valget. 

Jeg kunne endelig dedikere all min tid til jobb og trening.

Jeg lagde en halloween tutorial

Feiret halloween med to flotte jenter! Den byturen kommer jeg til å huske lenge. Tihi!

Jeg var i dåp til tantebarnet mitt Cornelia

Jeg hadde endelig kommet i orden på det nye rommet her jeg bor. Selv om det ser litt annerledes ut nå!

Det ble mange løpeturer i Frognerparken

Jeg var på presseevent med The Body Shop

Jeg hadde en uforglemmelig morsom og yolo kveld med min kjære Longoria

Jeg var med på musikkvideo innspilling til sangen headsethår. Den har forresten nettopp kommet ut, og dere kan se den her.

Jeg fikk verdens fineste prinsessekjole fra lookbookstore

Jeg ble med Stephen på NRJ music awards, avsluttet kvelden på elsker. For en kveld!

Jeg feiret 22 års dagen til Nora. 

Var på lunsj med fineste Donna

Var på middag på jentene mine!

Var på bursdag hos Victoria!

Var på TV innspilling av Gullsnutten

Feiret jul hjemme hos familien

Det er først nå som jeg har sett igjennom hele året at jeg ser hvor glad jeg er for at jeg har dokumentert det hele. Det er så fantastisk morsomt å kunne se tilbake på alt jeg har opplevd og vært med på! Klarer 2015 å toppe dette året? Det skal mye til! Men jeg har store planer for året som kommer, og dere skal få lov å være med på hver eneste opplevelse! 

13 kommentarer

Siste innlegg