Årskavalkade, del 3. August – September

I august hadde jeg nettopp flyttet inn til Oslo og var klar for nye eventyr! 

Jeg startet måneden med å dra på bursdag hos Roberta!

Tok en selfie med en av de mange rare kreasjonene utenfor Blå

Jeg var på pressefrokost hos Moods of Norway

Kjøpte meg Michael Kors veske

Offentliggjorde at jeg hadde flyttet til Oslo med eksen

Ble fort fast stamkunde hos Espresso House

Kom godt igang med treningen etter sommerferien

Var på Miinto fashion show

Var på julevisning hos Polhem PR

Fikk verdens beste massasje hos Daikai. Gud så godt det var for kropp og sjel! Dit vil jeg igjen!

Var på presseevent med The Body Shop

Var veldig mye på Friday’s

Dro på kino med kusinen min Eveline

Etter filmen drakk vi sinnsykt gode drinker på en bar på Grunerløkka

Var på Espresso House (sjokk) med jentene

Episoden av Det Nye jenta der jeg var med kom på tv

Spiste nydelig crepe på Creperie de Marie på Grunerløkka

Var på kicks presseevent og ble kjent med både Marthe Borge og Emilie Nereng. To skjønne jenter!

Var på bloggerlunsj på Lilleasia

Var på event med Nora 

Var på julevisning hos Mildh Press

Var på pressefest med Coverbrands

Besøkte Mathallen

Gikk en lang tur med June i slottsparken mens vi snakket om viktige fremtidsplaner

Fikk dilla på vann med frukt og bær

Var på Change event og fikk se Britney Spears! Iiiiik, det var så gøy!

Solgte mange av mine gamle skatter sammen med disse herlige jentene!

 WOW! Jeg var virkelig på mange eventer i august/september. Her skal man virkelig få med seg alt altså! Tihi!

7 kommentarer

Siste innlegg