Mitt juleantrekk

Gledelig jul ♥ I dag startet jeg morgenen slik som jeg har gjort alle julemorgener så lenge jeg kan huske. I sofaen slynget forran tv’en med julestrømpe og askepott, og med søsteren og moren min ved siden av meg. I år var også tantebarna mine og kjæresten til søsteren min med. Så det ble skikkelig koselig! Må jo lære lille Emmeline tradisjonen om at vi skal se på askepott hvert år.

Rett etter at askepott var ferdig hoppet jeg rett i dusjen, og begynte å fikse meg. Når man har så langt og tykt hår som jeg har, så tar det å dusje og krølle håret utrolig lang tid. Så da må man være ute i god tid. Hehe! Rakk heldigvis å bli ferdig sånn at jeg kunne ta litt bilder og vise dere jule antrekket mitt. Er ikke denne kjolen fin? Brukte den på julaften i fjor også, men siden den er så julete av seg, har jeg ikke fått brukt den siden det. Så da måtte jeg utnytte anledningen nå!

Nå må jeg kjappe meg og pakke inn gavene, for når klokken er 16 skal vi ned til søsteren min. Jada, jada, jeg vet at jeg er evig sent ute med å pakke inn gavene. Men ble kjempe dårlig for to dager siden, så i går lå jeg rett ut hele dagen. Men men, fortsatt god tid, eller hva? Haha! 

Ønsker dere en riktig fin julefeiring! ♥

19 kommentarer

Siste innlegg