Årskavalkade, del 2. Mai-Juli

Fra mai til juli opplevde jeg så utrolig mye kult. Jeg var i tre forskjellige land og opplevde mye jeg vil huske resten av livet, disse reisene skal jeg nå ta deg med på igjen.

Jeg startet mai måned med en liten photoshoot i skogen, der min flinke søster Madeleine tok bilder av meg. Jeg ble så utrolig fornøyd med disse bildene. De er nesten litt eventyr aktige. Eller hva?

Etter å ha vært på en makeup kveld med GOSH var jeg plutselig i Vita magasinet

Jeg farget håret  mitt ombre. Det var veldig fint de første to ukene, men etter at jeg hadde vært i Portugal og fått litt sol på det, var det ikke like fint lengre!

Jeg var i babyshower for søsteren min

Jeg dro på surfecamp til Ericeira i Portugal med Victoria. Selv om vi nesten blåste vekk, fikk det mye morsomt fordet! 

Vi fikk surfe og sole oss på denne stranden

Vi fikk dra til Lisboa og shoppe

Vi spiste verdens beste sushi. Husker veldig godt når vi skulle betale for da var vi helt i “take all my money” humør, og da det sinnsykt mye driks!

Vi dro på vingård og smakte på mange forskjellige gode viner. Denne vingården var så utrolig nydelig! Når den dagen kommer at jeg skal gifte meg, så blir det her!

Vi trente mye på stranda

Vi spiste verdens beste biff. Steak on stone het den. Da fikk vi rå biff som vi selv stekte på en stein. Sykt godt!

Når jeg kom hjem fra Portugal dro jeg rett på casting for Det Nye jenta. Dessverre gikk jeg ikke videre, men jeg ble kjent med mange herlige jenter den dagen!

Bare noen dager etter dro jeg til Ios i Hellas med Victoria. Ut på tur igjen!

Ios er utrolig vakkert, og jeg ble kjent med verdens herligste mennesker!

Hver morgen startet vi med en smoothie og gresk yoghurt på en av strand restaurantene!

Her bodde vi!

Meg og Renè som er deleier i Life is a beach party. Det var det reiseselskapet som vi reiste med.

Blåskjell på våres favorittrestaurant. Ble noen turer hit for å si det sånn!

Gikk ganske bananas på Victoria’s secret på vei hjem til Norge!

Hadde blitt ganske brun etter 2 uker i Portugal etterfulgt av 2 uker i Ios. Gud som jeg savner den brunfargen nå!

Pappa fikk seg ny hund, Bruno. Verdens skjønneste lille guttevalp! 

Som jeg gikk på tur med hver eneste dag. 

Jeg begynte endelig å bli i god treningsform!

Jeg ble tante til lille Cornelia

Jeg dro på mange visninger på leiligheter i Oslo med eksen min

Jeg dro på jentekveld hos Victoria. Skikkelig barbequeparty!

Jeg dro til Paris med eksen min, og så Champs Elysee, Eiffeltårnet, Notre Dame, Disneyland, og mye mer!

 Hvilke av disse minnene husker du best? 

14 kommentarer

Siste innlegg