4. Advent – Vinn goodiebag fra The Body Shop AVSLUTTET

Denne helgen har vært tidenes jobbhelg. Jeg har klart å komme meg skikkelig inn i en god jobbeboble, og har fått unnagjort så ufattelig mye arbeid. Jeg har lagt masse planer for videoer for hele neste år, laget et par videoer og redigert de, jobbet med mye “backstage” ting på bloggen, og mye mer. Har en del ting igjen på min to-do liste, som skal gjøres ferdig i dag. Kjenner jeg blir så mye lettere til sinns etter å ha gjort all denne jobben. Det sparer meg for så ekstremt mye tid neste år, for ikke å snakke om hodebry. 

Nå skal jeg snart hoppe tilbake til jobbeboblen, men før det skal jeg trekke en vinner av forrige adventskalender. Der man kunne vinne en stor beauty goodiebag. Det var over 900 (!!!) påmeldte! Uæh, så sykt kult! Vinneren av konkurransen ble Tone Gilje. Sjekk mailen din, for jeg har sendt deg en e-mail 🙂

Nå er det siste søndag i advent, og det betyr en ny konkurranse. Denne gangen kan du vinne en goodiebag med 3 neglelakker, 4 forskjellige såper, 1 bodylotion, 3 håndkremer, 1 lipgloss, 1 neglelakkfjerner og en øyenskygge fra The Body Shop. For å være med i trekningen må du legge igjen mailen din i kommentarfeltet, og like facebooksiden min HER. For å øke sjansene for å vinne, kan du dele innlegget på facebook ved å trykke på “DEL” knappen nederst i innlegget. 

 

Vinneren av denne konkurransen ble: Ragnhild Knutsen

522 kommentarer

Siste innlegg