Norges beste YouTuber skal kåres!

I februar skal Gullsnutten kåre norges beste YouTubere. Gullsnutten er et TV program som er helt nytt, og skal gå på TV Norge. Meningen med programmet er å løfte hele YouTube Norge, og de flinkeste YouTuberne. Dette blir så gøy, og jeg gleder meg skikkelig til å se hvem som vinner prisene! Har hørt rykter om at noen av kategoriene blir; årets YouTuber, årets vlogger, årets  gamer, osv. Spennende! I går spilte vi inn en del av introen til programmet, og jeg fikk prøve meg litt som skuespiller. Det var veldig gøy! Vi spilte inn to forskjellige scener, og jeg gleder meg skikkelig til å se de! Skal ikke røpe for mye av hva vi filmet. Dere får følge med på Gullsnutten i februar!

Her kom til og med brannvesenet på filmsettet! Haha, det var selvfølgelig ikke med vilje da!

Vi var ikke ferdige med å filme før klokken var godt over syv på kvelden. Og da måtte jeg rett til Storo kjøpesenter for å handle inn julegaver. Så derfor ble det ikke noe blogging på denne frøkna i går! I dag har jeg vært helt utslitt, og etter en tur innom både kiropraktor og Polhem PR ble det en lang powernap på meg. Kjenner det skal bli veldig godt med litt juleferie nå. Håper det går greit for dere at jeg kommer til å oppdatere litt mindre akkurat nå i julen? Trenger litt ferie for å kunne gi alt igjen når det nye året kommer. Onsdagsvideoene er jeg allerede godt igang med, så de kommer selvfølgelig. De kommer forresten på lille julaften og lille nyttårsaften, som er tirsdager. Siden jeg regner med at de fleste av dere har nok å gjøre på julaften og nyttårsaften!

13 kommentarer

Siste innlegg