Ready, set, go!

Mandag – og endelig ny uke! Jeg er kjempe gira! I forrige uke hadde jeg altfor mye sosialt på planen, og rakk ikke å jobbe så mye. Men denne uken har jeg mye mer fritid, så nå får jeg masse tid til å jobbe. Jeg har allerede rukket å lage to videoer i dag. Regner med det blir litt mye å gjøre rundt juletider, med selskaper og det hele. Uæh, bare 9 (!!!) dager igjen! Så nå må jeg være flink til å planlegge og få unnagjort ting mens jeg har tid. 

//sponset behanling

I forrige uke var jeg innom A Good Feeling i Drammen og fikset på neglene mine. Nå har jeg gått dit i snart et helt år, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Cecilie er så utrolig dyktig til å fikse neglene mine. Jeg er jo altfor lat og tar meg aldri tiden til å fikse på neglene selv. Så da er det perfekt å alltid ha fine negler med fransk manikyr. Hvis du vil ha like fine negler anbefaler jeg deg å bestille time hos Cecilie, ved å ringe 32 22 10 21. Du kan også sjekke ut hjemmesiden til agoofeeling.no for priser og flere behandlinger. 

12 kommentarer

Siste innlegg