Vinn en Honor 6 smarttelefon! AVSLUTTET!

//reklame

Nå har det nettopp kommet ut en ny smarttelefon på markedet, som jeg har vært så heldig å få teste ut. Denne telefonen har de samme spesifikasjonene som andre smarttelefoner har, forskjellen er at denne telefonen er mye, mye billigere! En iPhone 6 koster rundt 7000,- kr. Mens Honor 6 koster kun 2700,- kr! Det er prisforskjell det! Man kan kjøpe telefonen i enten svart eller hvit, så denne passer til alle smaker.

Denne telefonen har også en levetid på batteriet som er mye lengre enn hva iPhone har. Ved vanlig bruk holder den i 2 dager, og hvis du bruker den ekstremt mye holder den i over en dag. Det er noe annet enn en iPhone som dør etter 3 timer med browsing av facebook og instagram! Så hvis du ønsker deg en ny telefon til jul i år, anbefaler jeg deg å be foreldrene dine om å kjøpe denne telefonen til deg! Den kan kjøpes blant annet på komplett.no. Der står det også mer om spesifikasjonene til telefonen!

 

Jeg har også vært så heldig å få lov til å gi bort en telefon til en heldig leser. Hvor sykt kult er ikke det? For å vinne må du:

– Fortell meg hvorfor du vil vinne telefonen (trenger ikke å være en lang forklaring) og legge igjen e-mailen din i kommentarfeltet. 

186 kommentarer
    1. Å, det hadde vært den perfekte julegave! Ønsker meg virkelig en ny telefon nå! For den jeg har bruker hundre år på å lades opp, og når den først når 100% tar det ikke mer enn 2-3 timer før den er utladet. Sliter masse med å lade den opp, så foreldrene mine blir veldig skuffa, men jeg får ikke gjort noe med det. Er så ork å ta med seg lader og være i nærheten av en stikkontakt hele tiden.

    2. Jeg vil veldig gjerne vinne 🙂 Trenger virkelig ny tlf siden min har begynt å ta kvelden. Folk får ikke ringt meg alltid, telefonen min har funnet ut at den ikke vil at dekninga skal fungere, den låser seg fullstendig og slår seg av 3 ganger daglig -.- Begynt å bli lei nå 😛
      [email protected]

    3. Jeg har lyst til å vinne telefonen fordi lillesøsteren min går i 8.ende klasse, og har en telefon som nesten ikke fungerer. Jeg selv har en iPhone 5 og er fornøyd med det, men hadde vært koselig å gi lillesøsteren min en ny telefon i julegave! 🙂 <3

    4. Hoppas du förstår det här hehe. Jag har bara haft 1 smartphone i hela mitt liv och det är en gammal samsung galaxy young som inte ens fungerar till 100%. Har alldeles för dåligt med pengar för att köpa en ny och har nyss blivit arbetslös.

    5. Klarte å ødelegge min iPhone 5s idag, ved å miste den ned i do. Siden denne kan sammenlignes med en iPhone 6, så tenker jeg at denne er helt perfekt for meg, siden jeg helst vil ha den billig. 🙂
      [email protected]

    6. Jeg håper jeg vinner fordi telefonen min er knust ig begynner og ta kvelden.. må lade den minimum 2gager daglig.. har ikke råd til å kjøpe ny selv fordi jeg har akkurat flyttet ut fra foreldrene mine sammen med typen..

    7. Jeg vil gjerne vinne på grunn av jeg har verdens beste bror som virkelig trenger en ny tlf til jul, han har ikke hatt råd til å kjøpe selv og jeg hadde aldri klart å spare opp penger til å kjøpe en mobil til han. Så denne mobilen hadde reddet julen! Elsker å glede andre folk med fine gaver.
      min maill: [email protected]

    8. Jeg har lysst til å vinne fordi jeg for øyeblikket har en iphone4, og etter å ha hatt den i bruk en liten stund så bestemte jeg meg for at den neste telefonen min skal hvertfall ikke være en iphone, i og med at de lurer deg trill rundt. Uansett så er jeg ikke så glad i Samsung osv heller, men den der så råtøff ut! Kanskje noe som passer for meg;)
      [email protected]

    9. Etter at skjermen knuste kutter jeg meg ufrivillig på glasskår hele tiden. Blod og grusomheter. Jeg trenger ny mobil. 🙁

    10. En sånn telefon har jeg siklet på en god stund, åh! Ønsker meg en Honor 6 fordi jeg vil bytte ut den gamle (og treige..) iPhonen min med en smarttelefon som har mye lengre batteritid og som ikke knuses med en gang den får bakkekontakt! Så er ikke designet noe å klage på heller 😉

    11. Har lyst til å vinne telefonen fordi jeg trenger å få meg en ny smarttelefon. Har en gammel HTC som jeg bare kan bruke til å ringe.. 🙁

    12. Jeg ønsker å vinne fordi det hadde vært den perfekte julegave til kjæresten til jul! Han har en gammel og veldig sliten HTC som trenger utskiftning, han hadde nok blitt overrasket (og veldig glad) hvis denne lå under treet 🙂

    13. Jeg har en gammel Samsung galaxy s2. Jeg har hatt den lenge, og den har vært gjennom mye rart, og oppfører seg deretter. Den er treig, og tåler ikke kulde. Altså: skjermen blir helt svart når den blir kald, og jeg må varme den opp for å kunne bruke den. Men den blir veldig fort kald igjen, så det er helt håpløst.. 🙂

    14. Har en gammel iPhone 4 fra før som begynner å bli treg, få utroolig dårlig batteri og trenger virkelig en oppdatering! 🙂

    15. så gøy konkurranse! Jeg ønsker å vinne denne da jeg hadde tenkt å kjøpe en ny tlf til kjæresten min som virkelig fortjener det! Han har hatt sin i snart fire år og nå har halve telefonen klikka, så han kan ikke bruke venstre siden. dette hadde vært en ypperlig premie for meg! Krysser fingrene nå 🙂 jeg følger bloggen din hver dag Stina og syns du er kjempeflink som blogger ofte og om mye variert! Mange videoer er og kjempebra! Kan du skrive ett innlegg om bra ansiktsprodukter? og hvordan DU fjerner hudormer?
      Ha en fin kveld! 🙂

    16. Jeg vil gjerne vinne denne mobilen fordi jeg har ikke råd til en ny og har hatt den samme i over 3 år nå. Altså den er ganske ødelagt og fra mine foreldre fikk jeg et nei til ny mobil fordi de prioriterer ikke-teknologiske julegaver i år…:)
      [email protected]

    17. Jeg sitter nå med en 4 år gammel iPhone 4 jeg har arvet av kjæresten min. Denne telefonen er uvanlig treg nå og man må trykke hardt på hjemknappen for å gå tilbake til feks. hjemskjermen. Trykker man litt for hardt eller lenge, slår såklart talefunksjonen seg på, den oppfatter maaaange rare lyder og plutselig ringer jeg mamma. Eller pappa. Eller sjefen min. And so on. Har hatt så mange pinlige lommeringinger de siste månedene. I tillegg har mikrofonen på kameraet sluttet å fungere, så hvis jeg filmer hører man ikke noe, det er bare stille skurring. Såå jeg burde vinne en ny telefon, fordi jeg er student og har ikke råd til å kjøpe meg en ny telefon.

    18. Jeg håper virkelig på at jeg vinner denne telefonen.Jeg burde vinne telefonen siden jeg trenger en ny telefon siden jeg ikke har en fordi den er ødelagt.Håper virkelig på å vinne.
      [email protected]

    19. Jeg har en iPhone 4, med fullstendig knust skjerm. Jeg skulle gjerne kjøpt ny, men med alle pengene som blir brukt på gaver denne jula, har jeg rett og slett ikke råd! Hadde dermed satt pris på å vunnet 🙂
      [email protected]

    20. Heldige du som kan både glede deg selv og en heldig leser med telefon!
      ____________________________________________________________________
      Skikkelig smancy mobil da! Mistet nylig iphonen (4s) mini toalettet, men den funker fremdeles, bare med litt dovann i batteriet Så nå sitter jeg med en halv-fungere iphone og har ikke råd til ny atm. Så det hadde vært kjekt med en ny mobil ja! Hadde vært kjekt å vinne nå.
      [email protected]

    21. jeg bør vinne fordi min telefon er lever sitt eget liv. Volum-knappen fungerer ikke, og når jeg skal høre musikk må jeg ta pluggen ut og inn for at musikken kommer på. Skjermen fungerer heller ikke, når jeg skal sveipe fingen over så zoomer den inn i stedet for å låse seg opp, den er helt kaputt!

    22. Jeg har så sykt lyst til å vinne denne fordi jeg har ikke telefon nå, for min er helt ødelagt. Og jeg synes syn på pappa han betaler over 200 kroner i måneden for å la abonnementet være mitt e-mail: [email protected]

    23. Jeg vil vinne denne telefonen fordi jeg er veldig lei av å ha en iPhone som hele tiden skal gå tom for strøm. Jeg er en typisk person som browser ekstremt mye og må holde med oppdatert med bloglovin, instagram og facebook. Så denne telefonen passer meg meget godt!
      [email protected]

    24. [email protected]
      Er forferdelig lei av telefon med dårlig batteritid. Skjermen min er også pulverisert på grunn av alt for mange turer med ut på fest, kombinert med at jef er verdens mest klønete menneske. Hehe 🙂

    25. Jeg vil ha denne telefonen fordi, jeg har nesten ikke penger og har akuratt flyttet ut hjemme fra. Jeg har lyst til at min mor som har gjort alt for meg, skal få den beste julegaven noen sinne 🙂
      [email protected]

    26. Jeg ønsker å vinne denne mobilen fordi jeg hadde en iphone 4 i to år til jeg klarte å ødelegge den i sommer. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe ny, så jeg har brukt en gammel samsung siden det. Hadde vært utrolig gøy å vinne 🙂
      [email protected]

    27. 🔸Heisann🔸
      Jeg ville gjærne ha en Ny Mobil. Jeg har en Iphone4 som har nesten en helt knust skjerm. Dette her er den perfekte Julegaven❤️❤️ (Jeg sliter litt med å skaffe penger til en ny mobil)
      Takk for at du vil gi bort en Ny mobil.❤️
      [email protected]

    28. Hei jeg vil gjerne vinne denne fordi min i phone er veldig veldig dårlig, også hadde jeg håpet på å få en ny tlf. Til jul. Så jeg blir veldig glad om jeg vinner 😄 e-Mail [email protected] 🙂 håper jeg vinner :):)

    29. Kjøpte meg ny tlf på bindingstid i sommer, og nå har skjermen knust. Noe ikke garantien dekker. Så blir dyrt å kjøpe ny tlf nå. 🙂

    30. Jeg kunne tenke meg å vunnet den og gitt den i gave til mammaen min i julepresang! Jeg har akkurat fått en spilitterny iPhone 6 så en ny trenger ikke jeg men telefonen til mamma funker ikke særlig bra lenger også da hadde det vært utrolig stas og kunne å gi mamma en så stor og dyr gave!!
      [email protected]

    31. Pappa’n min vil ikke la meg få ny tlf har had dn her i 3-4år og dn er TREG OG GAANSKE BRUKT FERDIG! Jeg hadde satt stooor pris på en ny tlf!
      PS: JEG ELSKER BLOGGEN DIN♡♡♡ [email protected]

    32. Å få en ny smarttelefon hadde reddet dagen min akkurat nå. Den jeg har begynner å bli anske rusten i funksjonene sine, og jeg har klart å glippe den ut av hendene mine så mange ganger at den enkelte ganger bare klikker helt totalt. Med andre ord, den har stoppet å høre på det jeg prøver å fortelle den.
      Vanligvis er ikke jeg den typen som kjøper smarttelefoner, når jeg først er på jakt etter ny telefon, men akkurat nå ville det vært meg et under om denne flokende nye telefonen ble min. Så er det så deilig å ha en telefon som faktisk fungerer, og ikke omvendt.
      Krysser fingrene 🙂
      [email protected]

    33. Hei, Stine! Trenger faktisk en ny mobil fordi den jeg bruker er nesten ødelagt. Den går av når som helst og noen ganger kan jeg ikke svare når noen ringer, den suger kort sagt. Plus den er gammel så det gir mening 😂 Her er emailen min: [email protected]

    34. Vil så gjerne vinne fordi min mobil lever sitt eget liv og er nesten død. Har ikke så god råd og trenger en julegave-mobil til meg selv 🙂 Det hadde vært perfekt !:) + Jeg elsker bloggen din.
      [email protected]

    35. Ønsker gjerne og vinne denne mobilen siden jeg selv har en iPhone5s som jeg ikke er glad i, synes ikke noe om Apple sine produkter lengre. Var på tide og få noe nytt ut på markede! 🙂

    36. Hei! Mobilen min knuste forrige uke, og jeg har ikke turt å si det til foreldrene mine. enten må jeg selv kjøpe en telefon, noe jeg ikke har råd til, eller så må jeg fortelle det. jeg vi virkelig vinne denne, så jeg slipper at mamma og pappa skal bli så fryktelig sure…… pliiiiis, jeg trenger det så virkelig, jeg kan kapt ringe med den, de skurrer. HJJEEELP!!!
      [email protected]

    37. Email: [email protected]
      Hvorfor jeg ønsker å vinne: jeg er veldig nyskgjerrig på denne telefonen, og har veldig lyst til å prøve den ut. I tillegg begynner min 3 år gamle iphone å bli ganske så sliten med masse funksjoner som ikke virker lenger.

    38. Blei frastjelt min splitter nye iPhone 5s, fordi det e så mange uærlige sjela måtte æ spare til ny. Den e no knust og ødelagt, takk til mine kjære klassekamerata. Ane ikke ka æ skal gjøre! Hadde vært fint med en ny telefon 🙁

    39. Hei! 🙂
      I høst flyttet jeg alene til Oslo for å studere. Jeg har en gammel smarttelefon som til stadighet svikter, og jeg går egentlig bare å venter på den dagen telefonen min skal takke for seg. Dette synes jeg er litt skummelt for jeg har ikke råd til ny, og er fortsatt ganske ny og alene i denne byen.
      Forresten så har jeg ganske nettopp begynt å lese bloggen din og synes du er kjempeflink. Men har du tidligere fått tilbakemeldinger på at den tar en evighet å laste på telefonen, og at hele siden til og med bare kan klikke helt? Har ikke opplevd det på pc, men jeg bruker i all hovedsak telefonen når jeg skal lese blogg. (kan jo være mobilen min som er problemet da, men veldig rart at det kun skjer med din blogg..)

    40. Så moro!! Jeg vil gjerne vinne den telefonen fordi jeg har har en gammel Nokia, hadde iPhone før dette, men for 2 uker siden ble jeg frastjålet alt jeg hadde, og ble utsatt for id.tyveri på over 25000 kr.. Veldig kjipt i og med at jeg er student også, så det hadde vært midt i blinken med en ny mobil nå!:)
      [email protected]

    41. Hei Stina! 🙂 jeg håper jeg vinner. Jeg har en iPhone 5, men hjem knappen fungerer ikke. Kameraet forran er knust og den lader bare hvis jeg har mobilladeren på høyre side..
      Har ikke råd til å kjøpe en ny

    42. Jeg vil vinne mobilen, for da ville jeg gitt den til mamma, fordi mobilen hennes ble stjålet og nå bruker hun en gammel dårlig mobil. Så jeg tror hun ville blitt veldig glad for den.

    43. jeg har en iPhone hvor skjermen er helt knust, så får nesten ikke bruket den. Så en ny tlf månader vært flotters 😊

    44. [email protected]
      Grunnen er at jeg har hatt denne telefonen i over 2 år og den har knust sjerm og knust kamera framme og bak, så da sitter eg her med en gammal ødelagt telefon som ikke vriker halvparten av tiden. Så det hadde. Vert utrolig greit og bra om jeg fikk en ny telefon

    45. Hvis jeg vinner, kommer jeg til å gi den til min mor som trenger en ny mobil, men egentlig ikke har råd til det. Jeg har mobil selv, så hvorfor ikke gi den til henne som trenger den mer enn meg. 🙂

    46. Vil gjerne vinne ettersom jeg har en iPhone med elendig batterikapasitet, haha! Før lunsj på skolen er den nede på 30% når den var 100% da jeg forlot huset – utrolig irriterende :O
      [email protected]

    47. Jeg vil gjerne ha en mobil siden min er ødelagt og foreldrene mine sier jeg må spare opp, og alle bra mobiler er dyre så…..

    48. Hei Stina.
      Har en iphone 4 med knust skjerm. Har ikke råd til å kjøpe ny tlf. Hadde vært en ekstra fin julegave å kunne vinne en ny tlf.

    49. Hei! Vil begynne med at jeg digger bloggen din. Fast leser!
      Jeg håper jeg vinner da det ville vært den perfekte julegave til søstern min. Hun elsker huawei og har en huawei nå som er så godt som delt. Hun trenger ny mobil og sikler etter denne. Håper på å kunne gi henne julegaven hun ønsker seg 🙂
      [email protected]

    50. Så høy konkuranse! Jeg hiver meg på!
      Jeg ønsker å vinne denne telefonen fordi telefonen min har enormt mange minner med exen min. Jeg fikk til å med den av exen min som ikke orker ikke dette forholdet lenger etter seks år. Det er så utrolig hardt for meg å glemme han, men jeg kan i det minste legge vekk ting som minner meg på han og sårer meg. Jeg har ikke råd til ny telefon nå, men den dagen jeg har nok vil jeg uansett kjøpe en ny en, men vil bli så glad om det kunne ha skjedd så jeg kunne starte det nye året med et smil og ikke masse savn 🙁 Jeg håper virkelig virkelig at jeg vinner denne mobilen! Om det ikke blir meg så håper jeg den som fortjener den mest får den! Lykke til med trekkningen 🙂

    51. Ønsker ikke å vinne denne mobilen til meg selv, men til kjæresten min som julegave. Han fortjener det og dessuten er mobilen hans utrolig treig og synger på det siste værset. Dette ville vært en fantastisk gave til han fordi han fortjener det 🙂
      [email protected]

    52. Jeg ønsker meg denne telefonen fordi jeg har hatt min Iphone 5, i snart 2 år, og trenger en ny! Den slår seg av med en gang den kjenner kulde, så for meg som er mye ute kan jeg rett og slett ikke bruke telefonen min, bortsett fra når jeg er inne da. Mn da må den lades hele tiden,haha! Mailadressen min er [email protected] 🙂

    53. Hei! Jeg ønsker meg denne, enkelt og reit fordi jeg har en gammen samsung galaxy gio mobil som jeg har hatt i 3 år nå, men den er så gammel at jeg ikke får oppdatert snapchat eller lastet ned candycrush blandt annet. Derfor ønsker jeg meg en ny mobil, nå bruker jeg for det meste en gammel ipod som er så syykt knust og den kan ikke oppdatere til den siste IOS oppdateringen og kan derfor ikke laste ned apper som trenger denne IOS oppdateringen. Syykt irriterende.
      [email protected]

    54. HAHAHAH det er en måned siden jeg først mistet telefonen mine i do også skulle jeg tørke den med en hår føner så begynte den å brenne og telefonen ble rett å slett grillet. så ja en ny telefon ville hvert bra
      [email protected]

    55. Jeg vil gjerne vinne 🙂 Iphonen min er knust, og har vært det i ca 3 mnd’r.. I tillegg så får jeg ikke sendt ut meldinger lengre, og det er ikke alle samtaler som kommer inn, og den skrur seg av når det er kaldt ute, uansett hvor mye batteri jeg har, hahaha 😛
      [email protected] 🙂

    56. Jeg ønsker meg denne telefonen, fordi den telefonen jeg har nå jobber tregt, og jeg gidder ikke bruke penger på ny akkurat nå 🙂

    57. Jeg hadde ønsket å gi denne mobilen til kjæresten min som bare ha arvet mobilene av foreldrene! Hadde gjort avstanden mellom skole og militæret litt enklere med en ordentlig mobil! 🙂
      [email protected]

    58. Hei! Jeg ville gjerne vunnet den mobilen for å gi den til søsteren min! Ho er 21 år og bor i Sogndal mens jeg bor i Skien.. Vil gjerne gi ho noe spesielet siden vi ikke har sett hverandre siden sommerferien. Jeg er veldig glad i ho og vil gi noe mer spesielt i år 🙂
      Håper du får en kjempe fin jul Stina!
      [email protected]

    59. Jeg har veldig lyst på den mobilen, først og fremst fordi den jeg har nå er så og si ødelagt. Den skrur seg av hele tide, og må lade den hele tide og har hatt den i flere år med andre ord, den vil mobilen ikke sammarbeide med meg. Jeg trenger virkelig en ny mobil men problemet er at jeg har ikke penger til det nå 🙁 så jeg ble veldig glad da jeg så dette!! Ønsker meg den veldig :):)
      [email protected]

    60. Hei 🙂
      Jeg ønsker å vinne denne telefonen så jeg kan gi den i julegave til moren min som sitter med en gammel og halv ødelagt telefon! Det hadde hun virkelig satt pris på! 😀

    61. Jeg vil gjerne vinne en ny tlf, fordi min er helt knust. Er ikke alle funksjoner jeg får brukt, fordi sprekkene gjør at jeg ikke får trykket.. Høytalerene virker heller ikke! Som førsteårsstudent har jeg heller ikke råd til ny. Dette hadde vært en fin julegave 🙂
      [email protected]

    62. så fint <3 det hadde vært en perfekt julegave til mamma siden mobilen hennes er ødelagt og knust. jeg syns virkelig at hun fortjener det siden hun kjøper aldri noe til seg selv bare til oss, og hun fortjener å ha en fin mobil. *krysser fingrene*
      [email protected]

    63. Hei Stina 🙂 Alltid moro med konkurranser på bloggen din, også ekstra moro når det er en slik premie! 😀 WOW! Genialt for oss som trenger ny telefon eller ønsker å gi bort til en annen som trenger en ny telefon! Og det er der jeg er. Jeg skal være ærlig og si at jeg selv ikke trenger ny telefon, da jeg nettopp har kjøpt meg en ny. Men derimot min far trenger sårt en ny telefon. Han har fortsatt en sånn gammel Nokia med KNAPPER! Og den bittelille skjermen er så ripete at det er vanskelig å se noe som helst på den. Min far har ikke god økonomi, og ser ikke “vitsen” med å bruke flere tusen kroner på en ny telefon når han har en som fungerer (men fungerer og fungerer tenker jeg og søster… Det kan diskuteres!). Derfor er det absolutt HAN som skal få denne, om jeg er den heldige vinneren 🙂
      Ha en fortsatt fin onsdag – lillelørdag 😀 Og tenk…selveste julaften om 21 dager. Glede<3
      Ida Rygnestad, [email protected]

    64. Åhh, trenger en telefon som kan holde lengere på strømmen, er drit lei av at telefonen skal vær tom for strøm før jeg er rukket å kommet hjem. Har så lange dager med skole, trening og jobb så da kan det være utrolig smart med en telefon som kan holde ut dagen 🙂
      [email protected]

    65. ønsker meg en ny telefon siden min iphone tar snart kvelden, og at jeg er en fattig student som ikke har råd til en ny telefon.

    66. Jeg har lyst til og vinne telefonen fordi, jeg har en IPhone 5s. Den mister tutchen (eller hvordan det skrives 😛 ) når som helst. Den går tom for strøm mår jeg foreksempel har 50% igjen og den er veldig treg.
      Haha håper jeg vinner. Ha en fortsatt fin kveld :)<3
      [email protected] 🙂 😀 *_*

    67. Jeg ønsker denne telefonen til min kjære samboer. Som fattig student har jeg verken råd til noe flott julegave til min fantastiske kjæreste. Han har vell alltid hatt ekstrem med uflaks med sine telefoner som alltid plutselig ikke vil fungere, og han er den av oss som bruker telefonen minst.
      Denne telefonen ville være en super julegave til gutten som jeg skal gifte meg med til sommeren 🙂 Han er så fantastisk at han fortjener bare det beste 🙂

    68. Jeg vil vinne for jeg har ingen mobil,og jeg er litt redd når jeg går hjemm fra skolen!mamma har ikke råd til å kjøpe mobil for vi er 4 barn som alle skal ha mobil de 2 yngste får ingen …..Hadde satt veldig stor pris på om jeg kunne vunnet:)
      [email protected]

    69. Hei, som student er det ikke økonomien den beste, dette gjelder også dessverre i julen. Jeg har en utrolig samboer som absolutt trenger en oppdatering på mobilen sin. Min drøm har lenge vært å gi han en ny. Denne hadde vært perfekt!
      [email protected]

    70. Det hadde vært fint å vinne for jeg vil gi en fin julegave til mamma som har en telefon som nesten ikke funker så da er det fint å kunne gi en tlf i julegave

    71. Jeg vil vinne den slik at kjæresten min kan få den, det hadde vært den perfekte julegave til han! Vi har bodd sammen i 3 år frem til i sommer, når vi bestemte oss for å dra hver vår vei og studere. Vi er derfor blakke studenter begge to, som konstant savner hverandre og ikke møtes oftere enn hver 3. mnd. Hans telefon bare suser og lager ulyd, så denne premien hadde virkelig gjort seg 🙂

    72. Åh, så hyggelig at du får lov å gi bort en!!
      Jeg ønsker gjerne å vinne denne smarttelefonen til kjæresten min. Kjæresten min og jeg har vært sammen i et halvt år, og vi har det så koselig sammen! Jeg elsker han utrolig høyt. I og med at jeg går første året på videregående skole, bor jeg på hybel i ukedagene en time unna hjemkommunen vår hvor han bor. Derfor holder vi kontakt over telefon i ukedagene. Men hans telefon, en samsung s3 eller s4, har vært dårlig lenge. Dette har resultert i at jeg ikke har fått kunne snakke med ham et par dager, og det synes jeg var utrolig kjedelig.. Derfor ønsker jeg å vinne denne telefonen til ham, så vi slipper det problemet igjen! Han har heller ikke råd til å kjøpe ny telefon for øyeblikket, siden han er nyutdannet snekker og leter etter ny jobb. Tror han hadde blitt veldig glad for en ny telefon, også i og med at det er juletider! 🙂

    73. He veldig lyst på ny telefon no… Min he ej fått av Broren min så blir 3-4 år gammal. Å ej he ikke nokke peng til å kjøpe ny desverre 🙁 så hadde blitt utrulig taknemlig for å vunne en ny 🙂 kryssa fingrane 😀
      Digga foresten bloggen din ! 😀
      Kan kontakte mej på [email protected] viss ej er den kjempeheldige!:)

    74. Har veldig lyst på denne telefonen som julegave, da jeg gjerne vil gi den til min bror. Han er verdens beste bror og mistet sin telefon i do for et par uker siden. Han hadde vært så takknemlig om han fikk denne telefonen, og det hadde vært tidenes overraskelse. Jeg krysser fingrene!

    75. Jeg vil vinne den sånn at jeg kan gi den til min kjære mamma i julegave- det både trenger og fortjener hun 🙂

    76. Hei! Jeg vil vinne denne telefonen fordi de siste månedene har jeg brukt pengene mine på regninger som hybel, mobil, busskort. Jeg hadde ikke nok penger til å kjøpe noe til meg selv. Jeg jobber på en bensinstasjon men problemet er at jeg går på skolen i tillegg og det jeg tjener går til regninger. Det blir litt vanskelig å kjøpe noe til familien men jeg elsker de så utrolig høyt at det blir ikke noe stort problem å kjøpe noe små og billig. Jeg tror jeg kommer nok til å glede meg om jeg vinner fordi jeg har ikke fått en ny telefon i snart 2 år.. Det er på tide til å få seg ny men jeg har ikke råd til det. Jeg må vente minst to år for å skaffe meg en ny mobil..
      Uansett om jeg ikke vinner så vil jeg bare si: gratulerer til en heldig leser 🙂 vi må jo være glad i det andre oppnår 🙂
      E-post: [email protected]

    77. Jeg vil så gjerne vinne denne telefonen. Min er nå flere år gammel, har en batteritid på noen få timer, så etter en lang dag på universitetet er det ikke alltid mer strøm igjen på mobilen. Dette hadde vært den perfekte eksamensgave, som en feiring av tre gjennomførte eksamener! 🙂

    78. Altså en Iphone dør ikke etter 3 timer, med mindre du har en gammel iphone 4,4s. Mobilene oppgraderes, jeg har iphone 5s og jeg står opp kl 8 og tar mobilen ut av laderen og bruker den masse, og er normalt tom for strøm når jeg legger meg ( ca 11 i ukedager ) eller i dag hadde jeg faktisk 19% igjen så det varierer. Men skjønner godt at du vil være sponsor for noe som er bra, men ikke rakk ned på noe annet 🙂

    79. Jeg trenger den telefon fordi jeg har en gammel samsung som går veldig fort tomt for batteri. Og ikke minst er jeg så fattig som ikke har råd til å kjøpe en ny telefon fordi jeg har brukt alle pengene mine på julegaver til mine venner og familien 🙂 Så det kunne vært kjempe kult julegave om jeg vinner denne telefon 🙂 #wishmegoodluck

    80. Jeg burde vinne fordi jeg er ikke så heldig at jeg kan “be foreldrene mine kjøpe den” i julegave til meg. Så klart kan jeg ønske meg den, men ikke be om den.. 😉

    81. Grunnen til at jeg vil være med i denne konkurransen er fordi jeg har en gammel iPhone 4 som så vidt funker og snart dør av slitasje, derfor ville det vært perfekt med en ny mobil nå. Det hadde vært den perfekte julegaven som kommer godt til nytte 🙂

    82. Hadde vært en fin “gave” til kjæresten min som knuste sin samsung for litt siden og for øyeblikket har han ingen telefon..

    83. God morgen Stina! Sovet godt? Hehe. Jeg ønsker å vinne rett og slett fordi telefonen min er litt over et år gammel, for lyden fungerer ikke, når folk ringer meg får jeg ikke opp anropet… Det kommer bare sånn melding fra Telenor om at jeg har ubesvart anrop. Og den dør når det er 50% strøm igjen…. Begynner å bli ganske lei. Så prøver selvfølgelig å spare opp til ny selv, men det er ikke så lett når men er fattig student på folkehøgskole..
      Hadde selvfølgelig blitt veldig veldig glad om jeg vant, så jeg prøver lykken 🙂 <3
      [email protected]

    84. Jeg håper jeg vinner fordi telefonen min er knust ig begynner og ta kvelden.. må lade den minimum 2gager daglig.. har ikke råd til å kjøpe ny selv fordi jeg har akkurat flyttet ut fra foreldrene mine sammen med typen..

    85. Hei!
      Jeg arvet en iphone 4 som jeg har hatt i over ett år nå. Den bestemmer selv om den vil ta imot samtaler eller ikke. Kjøper meg snart en mob med knapper til 199 tror jeg (y). Har ikke råd til noe bedre enn det da jeg har leddgikt og kun kan gå 50 % skole, og da kuttes også stipendet med 50%. Så hadde vært topp å vinne en 🙂

    86. Heisann Stina!
      Jeg trenger virkelig en ny telefon nå, har vært uten telefon i 2 uker snart, siden min iPhone tok kveld og ville ikkje slå seg på igjen + at den er helt knust:/ Har ikkje råd til å kjøpe ny heller:/

    87. Jeg vil veldig gjerne vinne denne telefonen så jeg kan gi den til søsteren min! Hun har en gammel telefon som nesten ikke virker, og hun er student så hun har ikke så mye penger til overs som hun kan bruke på en ny 🙂

    88. Jeg vil være den heldige vinneren 😀 Fordi jeg hadde iPhone 5S siden Desember ifjor, og byttet den til Samsung Galaxy S5 i Juli måned.. Mitt søskenbarn på 2 år mistet den ned fra spisebordet og den knuste! Den ble reparert, men ble så defekt etter at skjermen løsna pga dårlig leverandør av skjermer. Nå har jeg en ødelagt iPhone 4 som skrur seg av hele tiden.. Slitsomt!!
      Ha en fin dag videre! 😀
      [email protected]

    89. Hei Stina! Jeg trenger ikke telefonen personlig, men hvis jeg vinner vil jeg veldig gjerne gi den til bestevenninna mi i julegave! Hun har nemlig sverget til disse gameldagse telefonene i mange år (ikke vet jeg hvorfor hahaha), og hun har verken snapchat, instagram eller facebook på mobilen. Hadde vært fint å gi henne en slik telefon, sånn at hun ble litt mer inn i samfunnet hun også! hahha 😀
      stor klem fra Ida

    90. Jeg vil veldig gjerne vinne telefonen slik at jeg slippe å låne telefonen til ei venninne av meg, som hun egentlig trenger selv. Min er død og hun er veldig snill. 🙁 :’)

    91. Jeg ønsker meg ny telefon fordi jeg er 15 år og har en gammel nokia, med et karera som ikke funker. Min mor bor i Norge, mens pappa bor i Plolen. Mamma har ikke råd til ny, mens pappa har jeg ikke kontakt med. Det hadde vært så utolig kult å få vinne, da hadde jeg blitt kul!

    92. [email protected]
      Jeg vil gjerne vinne mobilen får jeg skal til USA den 14.desember og da vil jeg gi den til noen som virkelig trenger den. Er så mange der som ikke har mye og som trenger en telefon, osv. Har kjøpt andre ting også som jeg skal gi bort til fattige, men en mobil hadde toppet alt. Håper virkelig at jeg vinner. Det hadde vært fantastisk 😀 Skal også lage en video av det. At jeg gir julepresanger til fattige, og enslige som ikke har noen og feire jul med og som bor på gata. + At det skal så lite til for å gjøre noen glad for oss som bor her i norge og har alt vi trenger.

    93. For en kjekk gave 🙂 Hadde vært så flott å vinne denne, da det kunne vært en liten oppmuntring eller lang tids sykdom, som ikke vil gi slipp.
      ønsker deg en fin førjulstid <3 klem
      [email protected]

    94. Hei:) Jeg har veldig lyst å vinne! Fordi at telefonen min er nesten helt ødelagt ( den skrur seg av bare jeg legger den ned på boret. En annen grunn er at jeg føler meg litt ” flau over telefonen min. For alle vennene mine har Iphone og gode og dyre samsung og da føler jeg meg litt annledes / utestengt på en måte… I tilleg sier de til meg at telefonen min er dårlig og da føler jeg meg litt lei meg. Jeg krysser fingrene for at jeg vinne ♥
      [email protected]

    95. Min kjære Samsung galaxy S3 lever sine siste dager nå, og bruker et halvt århundre på å åpne en app, så det skaper en ganske irritert meg til tider. Har heller ikke penger til å kjøpe meg en ny telefon, siden jeg reiser på utveksling til USA neste år, noe som koster ganske mye penger… så hadde virkelig blitt overlykkelig og evig taknemlig for en ny telefon
      [email protected]

    96. Att kunna beställa fred på denna jord;
      Eller skapa en tidsmaskin med bara ord.
      Dessa är nog härliga önskningar som vi alla har;
      Tyvärr är en sådan önskan ej uppfyllbar.
      Men näst bäst är Honor 6s underbara ljudkvalitet;
      Den gör den till en otroligt stor succé.
      Att skärmen är också avgörande såklart;
      Och gör allt otroligt mer användbart.
      Denna vinst är inte till mig;
      Utan mer en julklappsgrej.
      Vill gärna ge den till mannen min;
      För han är den snällaste någonsin.
      Jobbar och sliter gör han varje dag;
      Visa hur mycket han uppskattas vill jag.
      Spolade ner i toaletten blev gamla mobilen hans;
      Funderar ofta om den idag även fanns.
      Om mitt hjärtas dröm att vinna denna kunde uppfyllas;
      Skulle säkert hela vår julsäsong förgyllas.
      [email protected]

    97. Hei!
      Jeg ser at mange her skriver at de gjerne vil gi bort mobilen i julegave, – og tro meg det ville jeg selv gjort dersom jeg ikke hadde ødelagt min egen. Har nylig blitt diagnotisert med krystallsyke, noe som resulterer i kraftige svimmelhetsanfall uten like. Vel, lite visste jeg da jeg stod på badet og snakket med min mor i telefonen. Etter ca. 5 sekunder kjente jeg et anfall var på vei, og for og ikke skade meg selv, – ja da måtte jeg skade mobilen min. Slang den i bakken for å gripe fast i vasken. Safet hvertfall meg selv fra å deise i bakken 😀 Så kan vel si at det var hell i uhell.. Hhihi. Likevel, dette er min egoistiske grunn til at jeg så sårt trenger en ny mobil nå.. 🙂
      God jul, Stina <3

    98. Ser at dette er en telefon som har blitt veldig fort populær, så det sier jo så absoulutt noe om kvaliteten! Selv er jeg eier av en iPhone 5s som er totaltvraket, men som jeg ikke har mulighet til å fikse pga penger. Jeg er veldig glad i å ta bilder og da er det veldig trist når kameraet ikke lenger fungerer slik som det en gang gjorde. En ny telefon ville vært helt fantastisk også er det jo i tillegg en fin mulighet til å prøve noe annet enn iPhone!
      Ønsker alle masse lykke til!! 🙂

    99. Jeg trenger en ny telefon 🙁 , min er død og jeg har ikke råd til å kjøpe ny. Det gjør meg veldig trist fordi nå kommer jul og jeg har ikke mobil til å dele flotte bilder/hilse-smser med vennene mine og familien.
      [email protected]

    100. Hei.😃 Eg ønsker å vinne den mobilen så eg kan gi den til moren min eller noen andre i min nermeste familie til jul. Får alltid noe veldig fint av dem og har lyst å gjøre det samme tilbake.❤️ [email protected]

    101. Du har ikke muligheten til å gå inn i en skoleklasse, og sagt akkurat det budskapet; at det dyreste er ikke alltid det beste, det er kun merke du betaler for og stå frem som et forbilde og gi bort telefonen til noen der før jul?

    102. Enkelt og greit fordi jeg mistet min ikke så innamari gamle iPhone 5S i do her om dagen… Nå funker den såvidt, og er ikke bare å kjøpe en ny en er student. Blææ. Hahaha!

    103. jeg ønsker å vinne telefonen for å gi den i julegave til min søster som har en utrolig dårlig telefon og som virkelig ønsker seg en ny telefon. Jeg har ikke penger til å legge ut selv for en ny til henne så jeg ønsker denne så jeg kan gi den til henne i juegave 🙂
      [email protected]

    104. Jeg ønsker så gjerne å vinne den for å gi den til kjæresten min som er så utrolig god! Han er så snill å alltid prioriterer meg først. Jeg har nå hatt iphone 4s og 5s mens han enda bruker min knuste htc jeg fikk for 6 år siden. Det er ikke så viktig for han så lenge jeg har det bra men jeg vet hvor inderlig han ønsker seg en han kan spille musikk fra bare! Vi hadde akkurat 2 års dag å avtalt å ikke gi hverandre noe siden vi var litt blakke å selv da kom han med verdens beste gave. Ønsker så gjerne å overraske han til jul med en så flott gave, som jeg vet han trenger og fortjener!❤️ 🙂
      [email protected]

    105. Jeg ønsker å vinne den fordi jeg vil gi den til besteveninna mi. Hu har hatt et tøft år og fortjener litt glede:)

    106. Ønsker meg mobilen fordi at etter å ha lest mye om den ser den ut til å være en potensiell utvei fra min iPhone-avhengighet. Har nylig byttet ut Macbook mot Acer, og skulle gjerne klart å gjøre tilsvarende endring på mobilfronten. De som har iPhone selv skjønner nok hva jeg mener, i mitt hode er mobiltelefon èn ting og iPhone en annen. Men det var noe annet med fremtoningen til Honor 6, den fikk jeg genuint lyst til å bruke. Å komme ut av den pengeslukende Apple-avhengigheten hadde dessuten vært svært gunstig for studenttilværelsen..

    107. Min stakkars, gamle, iPhone 4S er for tiden nær innleggelse på sykehus. Den kan plutselig bestemme seg for at nå er det på tide å sove, så da skrur den seg like så greit av og vil ikke skru seg på igjen før timer senere. Dette er veldig slitsomt når man lever i 2014 og er såpass avhengig av å være tilgjengelig på sosiale medier som det jeg er. Derfor ønsker jeg å vinne denne telefonen 🙂

    108. Hvis eg vinner ville eg gitt telefonen til moren min. Ho har aldri hatt en bra mobiltelefon, fordi ho heller bruke penger på oss barna, så det hadde vært så fint å kunne gitt ho en så bra julegave! 🙂 [email protected]

    109. Jeg har veldig lyst til å gi kjæresten min en fin julegave, og du vet jo sikkert hvor vanskelig det er å finne gaver til gutter.. Så dette hadde vært en perfekt julegave til min kjære!
      [email protected]

    110. Jeg trenger å vinne den telefonen fordi jeg har alltid ønsket meg en iphone, så plutselig fikk jeg samsung av foreldrene mine, og den er det jo masse virus åssån på.. Og den jeg har nå går strømmen utrolig fort ut av.. Varer mindre enn 2 timers bruk spør du meg…….og dt ville vært helt fantastisk å prøve ut en anderledes mobil
      [email protected]

    111. Jeg vil vinne, fordi min iPhone 4s synger på sitt siste vers nå! Den er knust, og går sinnsykt treigt! Hadde virkelig passet med en ny 🙂

    112. Min telefon er knust, og da skjærer jeg meg bare jeg skriver en tekstmelding.. ser meg ikke råd til å kjøpe en nå rett før jul, vil heller bruke penger på gaver til familie og venner! 😀
      Min e-post er [email protected]

    113. Jeg ønsker meg denne fordi det hadde vært en perfekt julegave å gi til min mor som heller vil bruke pengene på å gjøre julen perfekt for oss barnene, istede for å kjøpe en ny telefon til seg selg. Hennes telefon ble ødelagt i november, så hun har vært uten telefon lenge. Hun hadde blitt såå glad da!
      [email protected]

    114. Jeg vil veldig gjerne prøve lykken hos deg.
      Jeg er ikke så glad i iPhone, har 5c men batteriet er dritt på den, å jeg må lade mer en jeg snakker i den..
      Hadde vært utrolig moro og fått lov å prøve denne mobilen, har lest om den og den får kjempe gode tilbakemeldinger.
      Så jeg er kjempe nysgjerrig på den – som blogg navnet mitt Nysgjerrigheten 😀
      Så jeg krysser fingrene, hadde vært herlig med en julegave til jul..
      Å det hadde i alle fall blitt den aller første mobil telefon gaven…
      Ønsker deg en fin 2.Søndag i advent.
      Hilsen Monica Karin
      [email protected]

    115. Jeg går for tiden rundt med en ødelagt telefon, og har ikke penger til å kjøpe meg en ny med alle utgifter som er nå i jula. Jeg har veldig lyst på en ny telefon, med bedre batterikapasitet enn iphone
      [email protected]

    116. Har en gammel iPhone4, som er sykt treig… Lyden funker ikke, så jeg kan ikke ringe. Batteriet er sykt dårlig og iPhonen dør om batteriet synker til 25%.. Det er bare så irriterende! Hadde vært gøy å vinne:) Har planer om å kjøpe meg en ny til sommeren, siden det er så mye stress med besøk og gaver nå i julen.
      [email protected]

    117. Jeg vil vinne denne fordi jeg vil gi moren min en fin julegave i år, siden jeg ikke har råd til å gi jun noe ordentlig font i år. I tillegg så elsker hun å ts bilder og drive med telefonen, men hun har en gammel og dårlig telefon atm fordi hennes BLe ødelagt. Hun ønsker seg en ny til jul så hadde vært supert å kunne glede hun med dette 🙂
      [email protected]

    118. Min trofaste Samsng S3 er ødelagt, og jeg får ikke igjen på garantien. Har dessverre ikke penger til ny tlf. for øyeblikket, og sliter noe heftig meg Instagram- og snapchatabstinenser etter som telefonen jeg har nå ikke er en androidtelefon 🙁

    119. Min mor fortjener virkelig en ny telefon. Hun tar seg ikke råd til å kjøpe seg en ny og ender derfor opp med å arve våre gamle som bare holder en liten periode ettersom de er godt brukt! Hun har oppdaget instagram i det siste og elsker å ta bilder. Desverre har hennes siste telefon blitt ødlagt så hun er nå tilbake til nokia hvor du kun kan skrive mld og ringe. Hun fortjener virkelig en ny telefon til jul 🙂
      Mvh Torunn ([email protected])

    120. Jeg har veldig lyst å gi denne telefonen til moren min. Siden jeg er student har jeg ikke penger nok til å kjøpe en gave som er så fantastisk som henne til henne. Hun har slitt med dårlig mobil i noen år nå , og får aldri kjøpt seg ny fordi jeg holder på med billappen. Har lenge prøvd å vise hvor utrolig takknemlig jeg er for alt hun gjør, og da håper jeg denne mobilen ville sakt et skikkelig takk fra meg, siden hun er der så mye for meg, og gjør så mye for meg 🙂

    121. Jeg ønsker meg ny telefon fordi jeg endelig hadde spart opp penger til ny tlf. og tre dager etter at jeg hadde fått kjøpt meg den, falt jeg ned stigen på jobb og knuste skjermen 🙁

    122. Helt ærlig så har jeg ikke noen kjempe god grunn. Tanken min er å gi den til store søsteren min. Etter å ha hatt en shitty nokia (ca 5år gammel) så vil jeg skaffe henne en ny. Hun sier at hun ikke vil ha en ny en når mamma spør om å kjøpe en til hun, men det er fordi hun vet økonomien ikke er helt på topp akkurat nå. Siden hun har gjort så mye for meg hadde det vært kjekt å gi noe hun ønsker seg og trenger tilbake.

    123. Jeg har en knust telefon jeg arvet etter mannen min. Triller rundt på en søt jentebaby for tiden jeg gjerne skulle tatt litt flere bilder av. Høres ut som denne mobilen kan være det jeg trenger 😉

    124. Jeg har blitt frastjålet min Iphone 5 to ganger i løpet av det siste året. Som student har ikke kjøp av ny telefon vært første prioritet. Derfor hadde jeg blitt veldig glad om jeg hadde vunnet en ny telefon 🙂

    125. Jeg egentlig ikke noen sånn supergo forklaring.. Jeg har en gammel telefon, Fordi min andre ble knust..(det var sånn btw ikke jeg så knuste den) jeg har også nettopp blid tante, og det er veldi lite plass på telefonen jeg har nå, og kamera er veldig veldig dårlig.. Og jeg vill jo veldig gjerne Ha noen minner fra babyen.. Så jeg hadde blid kjempe gla vist jeg har vunnet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg