Altfor mye å gjøre!

I dag startet jeg dagen med en frokost/lunsj på jordbærpikene  på Storo storsenter, med skjønneste Donna. Har aldri vært på Storo før, men det var faktisk veldig stort og bra senter. Så dit må jeg dra flere ganger! Donna jobber på VILA på Storo, så derfor tok vi turen på jordbærpikene. Syns alltid at de har så god mat der! Også er det alltid så koselig å catche up igjen med venninner. Selv om de fleste venninnene mine bor i Oslo, går det ofte fort et par uke mellom hver gang vi sees!

Nå har jeg nettopp spilt inn en ny treningsvideo til onsdagsvideoen, der jeg viser en veldig bra treningsrutine du kan gjøre hjemme og på gymmet. Har masse råmateriale til blogginnlegg som jeg skal lage i dag, i tillegg til å redigere treningsvideoen. Så denne jenta kommer nok til å sitte noen timer på pc’en utover dagen/kvelden. Skal også prøve å skrive ned en plan over innlegg jeg skal skrive i desember. Og det er litt av en jobb. Wish me good luck!

 

20 kommentarer

Siste innlegg