1. Advent – Vinn personlig almanakk! AVSLUTTET!

I dag er det første søndag i advent. Hvor sykt er ikke det? Julen er offisielt startet! Er dere like gira på jul som jeg er? Jeg er helt i ekstase! Siden det er første søndag i advent tenkte jeg å ha en liten konkurranse. Jeg har fått lov av personligalmanakk.no til å dele ut hele almanakker til hele 5 heldige lesere! Disse almanakkene har jeg vært stor fan av veldig lenge. Har brukt  de til og holde orden på ting jeg skal huske, og gjøre i flere år. Jeg elsker at man kan velge forside, bakside, hvilket design man vil ha inni, størrelse, og startmåned. Så man kan velge alt selv! Genialt eller hva?

For å bli med i trekningen må du:

– Legge igjen e-mailen din i kommentarfeltet (i dette innlegget).

 

Vinnere ble: Stine Sørensen, Pia Fjeldstad, Janikke Tettli, Thea Andreassen, Ida Rygnestad


Trekker vinneren 2. søndag i advent.

465 kommentarer

Siste innlegg