The Body Shop, julelansering

 

I går var jeg på et event med The Body Shop i forbindelse med lanseringen av årets juleprodukter. De har fått inn så mye utrolig gode produkter som dere må sjekke ut! Jeg ble helt forelsket i «glazed apple» serien dems. Den lukter virkelig helt himmelsk!

Vi fikk med en stor goodiebag hjem med masse produkter som vi kan prøve ut. Vurderer om jeg skal gi bort min goodiebag til en av dere søte leserne mine. Som en liten julegave. Høres ikke det koselig ut?

 

I dag dro jeg hjemmefra kl 11:30 og opp til Nordic Screens sine kontorer. Har filmet inn masse spennende med Rolf-Ørjan Høgset. Han har en serie på sin YouTube kanal som heter «Lunsj med Rolfie». Så da har vi spilt inn en liten episode til den serien i dag! Rolf-Ørjan tok også en del bilder av meg, så da blir det kanskje en ny header. Skal gå igjennom bildene nå, så det blir spennende å se!

Nå må jeg nesten si ha det, for nå er toget mitt straks i Mjøndalen. I kveld skal jeg på jentekveld hos tanten min. Alle jentene, eller damene i hele familien er invitert på pizza. Så det blir koselig! Ønsker dere en fin-fin fredagskveld!

19 kommentarer

Siste innlegg