Det blir bedre..

Nå er det en stund siden jeg har logget inn på bloggen. De siste dagene har vært veldig tunge og harde. Et brudd er virkelig ikke lett å gå igjennom. Og når man i tillegg flytter til et nytt sted og familien er langt unna, blir det ekstra hardt. Jeg tror at uansett hvorfor og hvordan man gjør det slutt, kommer man alltid til å være ganske trist en stund etter.

Jeg fikk en del råd av dere i innlegget jeg skrev på tirsdag, hvor dere sa at jeg burde ta litt tid for meg selv. Så det er nettopp det jeg har gjort de siste dagene. Jeg har gjort ting som jeg vanligvis ikke får tid til og ikke lar meg selv gjøre. Nemlig å se x antall episoder av forskjellige favoritt serier på Netflix, mens jeg har spist masse godteri. Jeg har også tatt meg et par gode joggeturer for meg selv. Blant annet tok jeg meg en god joggetur langs Sognsvann i går. Jeg kjenner at jeg virkelig trengte noen dager helt for meg selv, for å få på plass en del tanker i mitt eget hode.

Selv om jeg har øyeblikk der jeg er litt trist, føler jeg meg mye bedre nå. Har virkelig troen på at ting blir bedre fremover. Jeg skal passe på meg selv og lære meg å stå på egne ben igjen. Det kommer nok til å bli tungt. Men det er verste er allerede over! Fra nå av blir ting bedre. Det er jeg sikker på. 

Uansett hvor tungt ting føles, smil til verden, for da smiler faktisk verden tilbake!

24 kommentarer
    1. Gjør meg vondt å lese dette 🙁 Jeg har forståelse om du vil ha en pause også etter dette innlegget 🙂
      Jeg støtter deg, og ønsker deg en fin uke videre <3

    2. Godt å se du er på bena og står på videre!
      Et brudd er tøft å gå gjennom og jeg syns du har gjort helt rett i å ta tid for deg selv 🙂
      Stå på videre Stina, du kommer gjennom det og kommer til å stå enda sterkere når alt er over 🙂
      God klem fra meg <3

    3. Nå skal du bare pleie deg selv å ta kontakt med venner når du føler for det, ser ut som alle er informert så det går bra 😉 Ser på smilet ditt at det går framover dag for dag. Go on girl <3

    4. Kjære deg, dette vet jeg at du klarer fordi du virker som en herlig og sterk person, jeg har vært dær slev å vet hvor tungt det er med et brudd men jeg har virkelig troen på deg. Stå på! <3

    5. Sender deg masse hjerter og klemmer herfra! Et brudd er alltid helt grusomt. Ta virkelig den tiden du trenger, men det er også lurt å ha rutiner, noe å gjøre hver dag så man slipper å sitte alene og tenke. Dette klarer du.
      Stor klem <3

    6. Det blir bedre å bedre men ti tonge dagene dine er nok ikke ferdig enda men bare stå på så blir det fint til slutt

    7. Bra det går bedre! Skulle ønske jeg også kunne ta fri fra jobben når jeg var lei meg, men det går ikke når jeg jobber i butikk… Blogging må være en flott jobb! Men jeg har ikke blogg.. 😛

    8. Så fint å høre at det går bedre! Jeg anbefaler deg å være mye med venner, de får som regel tankene dine på andre ting. I tillegg er det kjempe greit å ha de å snakke med om bruddet! Lykke til videre, dette klarer du 😀

    9. Trist å lese at du ikke har det bra! Men som du sier så er det verste over 🙂 Det kan ta veldig lang tid, men plutselig er alt supert igjen! Masse klemmer <3

    10. Kjærlighetssorg er kjempe vondt! Og av og til er det kjempe tøft å ta en avgjørelse om at en skal gå ifra hverandre og fortsette på hver sin vei. Selvom dette er noe man ikke vil. Men samtidig så er det så viktig å ta vare på seg selv og være sterk nok til å ta den avgjørelsen. Tenk på det! Det sier noe om styrken man har:) Jeg skal ikke lyve om at perioden i ettertid er vond. For det er vondt. Det kan vare i uker, eller måneder. Men så må man på en eller annen måte snu det om og se på det positive. Alle de fine stundene, opplevelsene og ikke minst den erfaringen man har fått ut av alt! Disse tingene trenger man ikke slippe, de skal tas med videre i livet:) Syntes du er utrolig sterk, Stina! At du prioriterer deg selv. Det er viktig å kjenne på og bearbeide følelsene som kommer etter noe slikt. Det er ikke noe man kommer unna! Ta deg tid. Veien du var på bydde på masse eventyr, men det gjør den nye veien også! Mange klemmer i fra meg 🙂

    11. Det er alltid trist at et forhold blir slutt uansett grunnen. Personen har man tilbringt mye tid sammen med. Syns du er tøff jeg Stina 🙂 Håper jeg får møtt deg engang jeg er i Oslo. Hadde vært moro 🙂
      Det er viktig og tenke på seg selv også 🙂 Klem 🙂 Godt å høre at du har det bedre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg